Spring naar bijdragen

Geen Mail


TeamVanGerwen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach het heeft ook voordelen, kijk eens op de kaart of er nieuwe caches in je regio liggen, iedereen vertrouwd op de notificatiemailtjes, en nu die niet komen kun je mooi wat podium plaatsen scoren

 

Wel vervelend dat je geen logs van je eigen caches krijgt, ik heb al een 10 tal bezoekers gehad vandaag, maar geen mail

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Our primary mail server has suffered a hardware failure, and outgoing e-mail is currently degraded and taking much longer than normal to process outgoing e-mails. This affects notifications, Pocket Queries, password resets, as well as all other e-mail related services on the site.

 

We have identified the root issue, and deployed a temporary fix. The outbound mail servers are now catching up, and we hope all delayed outbound mail will be sent and everything will be back to normal in the next few hours.

 

Thank you all for your patience while repair this issue.

 

-Ken

link

 

De status kan je hier opvolgen.

bewerkt door DanPan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...

Ook ik ben geen puntjesjager en goudhunter, integendeel. Ik wil van een cache genieten en niet ernaar toe scheuren met het risico van een bon voor veel te hard rijden. Daarom wil ik helemaal niet op de hoogte worden gehouden van een nieuw geplaatst filmkokertje. En een leuke multi loop ik wel een keer als ik zin heb in een mooie wandeling. Scheelt een hoop stress.

Kijkend uit mijn kantoorraam zie ik een voortuin waarvan ik weet dat er al enige tijd een micro ligt. Ik zal hem niet loggen.

  • Top! 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien even ter verduidelijking: in ons geval gaat 't om de foundlogs van onze eigen caches. Dus het mailtje dat we normaal gesproken ontvingen als een cacher een foundlog schreef.

 

Maar nu je 't zegt: ook de mailtjes met aankondigingen van nieuwe caches in de buurt heb ik al even niet meer gezien.

 

Iemand enig idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...