TeamVanGerwen Geplaatst 29 juli 2012 Geplaatst 29 juli 2012 (bewerkt) Hallo Ik zie net dat een cache van ons gelogd is, maar ik krijg daar geen mail van binnen. Mijn mail werkt gewoon, dus denk dat het aan GC.com ligt. Iemand meer die dit probleem heeft? 29 juli 2012 bewerkt door TeamVanGerwen
DanPan Geplaatst 29 juli 2012 Geplaatst 29 juli 2012 Op gc.com bug report zijn al enkele meldingen gekomen dat de notification mails niet ontvangen worden. link link
TeamVanGerwen Geplaatst 29 juli 2012 Auteur Geplaatst 29 juli 2012 Op gc.com bug report zijn al enkele meldingen gekomen dat de notification mails niet ontvangen worden. link link Oké dank je wel voor je antwoord. Ligt het in elk geval weer niet aan hier, maar wederom aan GC.
De Overburen Geplaatst 29 juli 2012 Geplaatst 29 juli 2012 Ach het heeft ook voordelen, kijk eens op de kaart of er nieuwe caches in je regio liggen, iedereen vertrouwd op de notificatiemailtjes, en nu die niet komen kun je mooi wat podium plaatsen scoren Wel vervelend dat je geen logs van je eigen caches krijgt, ik heb al een 10 tal bezoekers gehad vandaag, maar geen mail
fralanne Geplaatst 29 juli 2012 Geplaatst 29 juli 2012 Vandaag ook geen notificatiemails ontvangen, ja dat is dan jammer.............. Zullen mijn loggen van vandaag dan ook niet doorkomen? fralanne
DanPan Geplaatst 30 juli 2012 Geplaatst 30 juli 2012 (bewerkt) Our primary mail server has suffered a hardware failure, and outgoing e-mail is currently degraded and taking much longer than normal to process outgoing e-mails. This affects notifications, Pocket Queries, password resets, as well as all other e-mail related services on the site. We have identified the root issue, and deployed a temporary fix. The outbound mail servers are now catching up, and we hope all delayed outbound mail will be sent and everything will be back to normal in the next few hours. Thank you all for your patience while repair this issue. -Ken link De status kan je hier opvolgen. 30 juli 2012 bewerkt door DanPan
GeoGorkum Geplaatst 21 januari 2013 Geplaatst 21 januari 2013 Zie dat bovenstaande berichtgeving al van enige tijd terug is, maar wij hebben sinds langere tijd ook al geen mailtjes meer ontvangen. Iemand enig idee hoe of wat er aan de hand is?
Lighthouse777 Geplaatst 21 januari 2013 Geplaatst 21 januari 2013 Ook ik mis al langer mailtjes over nieuwe caches.Soms krijg ik iets binnen, maar regelmatig mis ik iets.Op zich ben ik geen puntjesjager, maar als een cache echt om de hoek ligt, is het toch niet echt leuk.
Odlaniger Geplaatst 21 januari 2013 Geplaatst 21 januari 2013 Ook ik ben geen puntjesjager en goudhunter, integendeel. Ik wil van een cache genieten en niet ernaar toe scheuren met het risico van een bon voor veel te hard rijden. Daarom wil ik helemaal niet op de hoogte worden gehouden van een nieuw geplaatst filmkokertje. En een leuke multi loop ik wel een keer als ik zin heb in een mooie wandeling. Scheelt een hoop stress. Kijkend uit mijn kantoorraam zie ik een voortuin waarvan ik weet dat er al enige tijd een micro ligt. Ik zal hem niet loggen. 3
GeoGorkum Geplaatst 22 januari 2013 Geplaatst 22 januari 2013 Misschien even ter verduidelijking: in ons geval gaat 't om de foundlogs van onze eigen caches. Dus het mailtje dat we normaal gesproken ontvingen als een cacher een foundlog schreef. Maar nu je 't zegt: ook de mailtjes met aankondigingen van nieuwe caches in de buurt heb ik al even niet meer gezien. Iemand enig idee?
GeoGorkum Geplaatst 22 januari 2013 Geplaatst 22 januari 2013 Heb eigen mailserver, duseh..... neuh ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden