Spring naar bijdragen

Een Gewaarschuwd Man Telt Voor Twee...


Aanbevolen berichten

Laat het volgende verhaal aanleiding zijn voor een glimlach, maar ook een aanmoediging om toch vooral de cachelisting tot het eind te lezen en er dan ook naar te handelen:

 

 

Twee traditionals gevonden en daarmee de sleutel verkregen tot een bonus-mystery.

Terrein 1.5

Ergens in Duitsland langs de snelweg waar een Imbiss (zeg maar een snelle vette hap) langs een autoweg ligt.

In tegenstelling tot hetgeen gebruikelijk is kan vanaf de parkeerplaats de Imbiss, ook al ligt die op nog geen 25 meter afstand, niet bereikt worden doordat er een hekwerk tussen de parking en de Imbiss ligt.

En laat daar nou net ook die opgeloste mystery liggen. Achter dat hek.

 

Aan het eind van de mystery-listing staat het wel in dik rood: NIET over het hek klimmen.

Maar of je dat gelezen hebt?

 

Nu heb je zo'n 3000 founds op je naam staan, je bent op weg van een mega-event in Leipzig (Duitsland) naar je thuisbasis in Zwitserland, komt het hekwerk tegen en denkt: "Een hekwerk tussen mij de de cache? Ach wat, erover met die handel".

 

Tsja, en wat dan gebeuren kan als je vergeet dat je je trouwring nog om hebt en die pinnetjes aan dat hek wel erg scherp zijn: "Man zwaar gewond bij het klimmen over een hek" (uit de Thüringer Zeitung).

 

Heel knap dat je dan met je 8 metgezellen de mannen in het blauw wijs kunt maken dat je niet "zo'n doosje" zocht, maar dat je gewoon op weg was naar een Thüringer braadworst bij de Imbiss (zie tekst krantenartikel)

 

Brengt men je met de reddingshelikopter naar het ziekenhuis (alles nog steeds een dikke 400 kilometer van je woonplaats) alwaar geconstateerd wordt dat je vinger als verloren beschouwd mag worden, wat is dan erger?

Dat je je vinger kwijt bent, of dat je even niet mag cachen?

 

Het antwoord wordt duidelijk als je 5 dagen later aan de aandacht van de lieve en verzorgende zusters en broeders in het ziekenhuis van Halle weet te ontsnappen om eindelijk weer een doosje te kunnen scoren.

Nog dezelfde dag besluit je je al jaren gebruikte nick-naam te veranderen in een nieuwe nick, niet gespeend van enige zelfspot (zie log)

 

En natuurlijk met terugwerkende kracht die bonus alsnog gelogd.

 

Greetz en een veilige cache-zomer toegewenst, Bloodwoosj

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Haha, kleine glimlach toch.

 

Ergens bekruipt me het gevoel: prutser. Maar ja we doen allemaal wel eens iets minder slims als we cachen denk ik. Alhoewel ik nooit over dat hek geklommen was, ik had in dit geval de pijp aan Maarten gegeven.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een verhaal zeg :blink:

Hij blijft er zelf nogal laconiek onder; "9-Finger-Cacher", hoe verzin je het...

 

 

Bedankt voor het volgen en hier neer zetten Bloodwoosj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...