Spring naar bijdragen

TomTom 3


Aanbevolen berichten

Onlangs is er een nieuwe versie uitgebracht van dit populaire navigatieprogramma.

 

Er is een upgrade mogelijk voor gebruikers van TT2, welke gratis is als de software tussen 18 januari 2004 en nu is gekocht en 49 Euro als het voor die datum gekocht is.

 

Ook heeft TomTom de "Go" geïntroduceerd, een op zichzelf staande routeplanner.

 

Klik hier voor het persbericht.

Klik hier voor meer informatie over TomTom Navigator 3.

Klik hier tvoor meer informatie over TomTom Navigator 3 Upgrade.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb net tomtom 3 geinstalleerd en het ziet er erg gelikt uit.  :unsure:

MOrgen ga ik hem in het veld testen.

Ik ben wel benieuwd wat je er van vindt.

 

Ik wil wel graag upgraden voor die 49 Euro.

Ik hoop alleen niet dat ik dan niet meer terugkan naar de TT2 versie, indien nodig (dat de code dus komt te vervallen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En de upgraders moeten nog gewoon een maandje wachten. Maar ja, 49 euro totaal voor EN BeNeLux EN de rest van europa is niet duur. Ook al is er momenteel ieder jaar wel een upgrade naar een volledig nieuwe versie.

Verschil met de vorige versie is dat we nu onze CD's niet hoeven in te leveren, alleen maar de registratiecode.

De kaarten zijn niet spectaculair verbeterd heb ik begrepen van de beta-boys. Wel weer anders gecomprimeerd en daardoor niet te gebruiken in TTN2

Het mooie is dat we in versie 3 in ieder geval een kaartje erbij krijgen van 82 Mb dat grensoverschrijdend is met alleen maar hoofdwegen. Nu krijg je dus niet direkt een wit vlak als je toevallig de grens over gaat. Niet dat ik het in Duitsland nodig ben hoor ;)

Mooi is de nieuwe feature die in mei komt. Een gratis module die je PPC verbindt met een GSM met GPRS en dan tijdens het navigeren altijd en continu op de hoogte blijven van de toestand op de wegen, ivm, flies, ongelukken enz. Meteen na zo'n melding je TTN3 automatisch de route laten aanpassen om de opstopping te ontwijken.

Kost wel buiten de GPRS kosten om bijna 10 euro abonnement per maand maar is natuurlijk wel super. Een jaar abonnement kost 50 euro dus dan weet je gelijk wat je moet nemen.

 

Nu wordt het wel heel vervelend, ik zat net te overwegen om Wayfinder definiteif voor mijn mobieltje aan te schaffen. Die heeft dezelfde functies en werkt mooier en beter dan TomTom. Maar ja is ook een stukkie duurder per jaar. (250 euro eerste jaar en daarna ieder jaar 150 euro voor geheel europa of 100 euro voor west europa)

 

Kan weer bijna niet wachten.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :unsure: Het begint met een L, eindigt op een L en het stinkt naar urine. Wat is dat?

Een lantaarnpaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

waar ik toch benieuwd naar ben, als ik nu tomtom2 upgrade naar 3, dan kan ik de kaarten voor 2 niet meer lezen. Betekent dit ook dat tomtom3 de kaarten van heel europa niet kan lezen? Die koop je er namelijk los bij, zit niet bij TomTom 2, alleen de Benelux zit hier ook weer bij. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de kaarten in tt3 zijn in een ander formaat en in een ander programma gemaakt

 

het is wel slim van tt maar erg jammer voor ons  ;)

Ik begrijp niet helemaal waarom het jammer is voor "ons".

Het is alleen jammer voor "hun" die de 189 euro voor de CDroms TTN2 Europa niet hebben betaald en zodoende een illegale versie hadden.

Voor die andere "ons, de "wij" die de 189 euro voor Europa TTN2 wel hebben betaald en zo een legale versie hadden, was de upgrade naat Europa TTN3 volledig gratis.

 

Enige voorwaarde was dat je natuurlijk ook de upgrade van de navigatieprogramma zou kopen van TTN2 naar TTN3. Dat was geloof ik 49 euro.

 

Samengevat, diegene die TTN2 ging upgraden naar TTN3 betaalden dus 49 euro.

 

Degene die TTN2 ging upgraden naar TTN3 en daarbij ook nog eens Europa TTN2 ging upgraden naar Europa TTN3, betaalden dezelfde 49 euro. Dus Europa upgrade was gratis mits je de registratiecode van de vorige versie inleverde. Je mocht de 9 CDroms gewoon houden en verkopen aan een ander die er niet meer mee kon upgraden....

 

Dat is ook de reden dat in de winkel TTN2 BeNeLux en TTN2 Europa niet meer te koop zijn.

 

GRTZ

 

KruimelTomTom

bewerkt door Kruimeldief
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...