Spring naar bijdragen

Loggen Via Gsak Naar Geocaching.com


De Teckels

Aanbevolen berichten

Over een aantal weken ga ik op vakantie en draai een querie om deze op de GPS te zetten. Deze querie kan ik ook in mijn GSAK zetten. Tijdens deze vakantie heb ik geen internet. Om mij bij thuiskomst veel tijd te bespraren met het loggen van de gevonden caches zou ik graag in GSAK aanwillen geven dat ik de betreffende cache gevonden heb en de logs al bijgewerkt hebben. Dit lukt mij. Maar bij thuiskomst zou ik met een druk op de knop de informatie in geocaching.com willen hebben staan. Van de week dit uitgeprobeert om informatie in GSAK op te voeren en BatchGen te draaien, maar die maakt alle velden van GSAK weer leeg van alle caches die ik nog niet als gevonden heb gelogt in geocaching.com als GSAK met een API geocaching.com benadert.

 

Heeft iemand een idee hoe ik dit werkende kan krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heb je in GSAK al de Publish logs geprobeerd, onder Geocaching.com menu? Ik gebruik deze altijd. Deze leest het gelogde bestand uit de Oregon of Dakota en kun je alle logjes alvast invullen, ook al ben je offline en later uploaden. Als je geen logbestand op de GPS hebt, kun je ook gewoon in GSAK loggen en met het filter op je finds daarin loggen.

De publish logs functie werkt echt super. Je kunt er ook gelijk je trackables mee beheren en foto's aan je log toevoegen en in 1x alles uploaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik snap het!!!!

Voor ander cachers die het ook weten willen:

betreffende cache in GSAK selecteren\

rechtermuisknop klikken

kiezen add to public logs

 

dan naar naar menubalk in gsak geocaching.com access

kiezen voor public logs

waar dan betreffende cache in lijst staat

met publish all wordt log online gelogd.

bewerkt door De Teckels
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kan nog mooier, want het staat in GSAK nu ook gewoon in het Nederlands, net zoals veel andere functionaliteiten onder het Geocaching.com menu. Zorg dat je de laatste updates van GSAK hebt (momenteel b.v. 8.1.1.77). Daarmee worden ook de vertalingen geïnstalleerd. Zet onder Tools -> Options... -> Advanced de Language op Dutch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

wat ik wel iedere keer heb, wanneer ik de template heb aangepast en de logs publiceer, dan pakt GSAK vaak automatisch een template die ik eerder heb gebruikt.

Heb al van alles geprobeerd, maar ik kom niet van het probleem af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste versie van GSAK is 8.1.1.97. Degene met versie10 is een visionair..... :-) Vooralsnog kan iemand, die de engelse taal een klein beetje beheerst beter díe taal aanhouden, want de nederlandse vertaling maakt het er lang niet altijd zoveel duidelijker op. Daar moet nog fiks aan gesleuteld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...