thex Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Nou ikke niet. De laatste norm was ergens in zomer 2003. Ik ben herfst 2003. Het duurt niet lang of de stompen zitten achter de geraniums .
campflight Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Ik heb al een rollator besteld, nu zoek ik nog iemand die voor me wil bukken
thex Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Ikke niet, moet aan m'n rug denken . Kunne nwe geen strek caches doen ipv buk-caches ?
campflight Geplaatst 13 september 2012 Geplaatst 13 september 2012 Lijkt me een strak plan, met na elke multi fysio.
Twinlife Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 ik heb een schurft aan het vele onnodig (lange) qwooten wat men zonder na te denken hier maar blijft doen en erg hinderlijk is (hebben ze dat zelf niet door?) #Swoord maar Twinnie wat een stomme vraag, als jij ook maar 1 seconde had willen nadenken dan had je zelf tot de ontdekking gekomen dat de event organisatie alles over het event bepaalt, dus ook tot wanneer zij het vinden wanneer je een oude stomp bent, en voor mij persoonlijk is een oude stomp niet afhankelijk van wanneer je bent begonnen met geocachen maar je algemene houding met het geocachen, maar dat is persoonlijk om het nog maar eens extra te benoemen Barny Een stomme vraag is het niet, je had het misschien beter kunnen verwoorden wie dat gaat bepalen.... Net als jou lees ik wat ik wil lezen ;-) Maar goed om het bij het topic te houden, misschien moet jij maar eens met Kees om de tafel voor de organisatie......hebben we direct twee mensen die het willen organiseren.
zoekbaars Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Ben van militaire dienstplichtige lichting van 67-5. Moest toen al de wei in met kaart en kompas, het echte geocaching-werk dus. Ben ik nu ook welkom bij het eerder genoemde oude stompen event? Of blijft het toch voorbehouden aan de eliten onder de geocachers?
barny Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Kees ik en om tafel is altijd gezellig, en nu jij er bij om ons te vertellen wat we dan toch zouden moeten doen is het bijna helemaal klaar Barny #dat zeg ik, dat lees ik
Twinlife Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Kees ik en om tafel is altijd gezellig, en nu jij er bij om ons te vertellen wat we dan toch zouden moeten doen is het bijna helemaal klaar Barny Misschien zou je @Wijntjuh moeten vragen die heeft daar meer ervaring in, gezien de laatste keer. Misschien wil VRIEND @Biertjuh ook nog aanhaken dan
hooningkorf Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 (bewerkt) Ik wou dat ik een oude stomp was Het lijkt mij erg gezellig 14 september 2012 bewerkt door hooningkorf
thex Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Eeeh honing, ik wil je wel stompen hoor, als dat je helpt
de-fam Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Hooning je ben toch al oud, en afgestompt
de kikkers Geplaatst 14 september 2012 Geplaatst 14 september 2012 Fam ik heb Hooning kortgeleden nog gezien. Ik ben het alweer met je eens!
keske27 Geplaatst 15 september 2012 Auteur Geplaatst 15 september 2012 Hallo all, Is 22-10-2012 een optie? Wij zijn op deze datum dan namelijk al 10 jaar aan het cachen. Groetjes, Kees
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden