Spring naar bijdragen

Logstempel


bastos

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,bestaat er een compacte logstempel die kan bevatten uw lognaam en datum (deze moet wel eventueel dagelijks aanpasbaar zijn.

Dit zou handig zijn in soms nogal kleine log boekjes.Zoja een tip of hint a.u.b.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Is dit iets voor je? http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=30&xnav=stamps_TsrImage

Ik zelf heb er een met een afbeeldinkje erop en daarnaast de tekst "INoKi was here" en een regeltje lager "Date:"

Je moet dus wel even de datum invullen als je logt.

 

Greets, INoKi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Hoi,

 

Is dit iets voor je? http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=30&xnav=stamps_TsrImage

Ik zelf heb er een met een afbeeldinkje erop en daarnaast de tekst "INoKi was here" en een regeltje lager "Date:"

Je moet dus wel even de datum invullen als je logt.

 

Greets, INoKi

Pas zo een besteld met een zelfgemaakt ontwerp.

Afwachten , als je de kosten wil drukken (en der komen er wel wat bij buiten de prijs zelf) duurt het even mbt verzending (21 dagen)

 

dagger38

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nadat ik al jaren met logstickers had gewerkt, vandaag ook gekozen voor een logstempel.

Eerst bij Vistaprint een ontwerp gemaakt. Echter, levertijd van 21 dagen(!!!) Sneller kan wel, maar is errug duur.

Dus naar kantoorstempels.nl

Het ontwerpen was hier iets lastiger (door het plaatje in mijn ontwerp), maar met wat spaties voor de tekstregels kwam het toch nog goed.

Levertijd: een paar dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat ik al jaren met logstickers had gewerkt, vandaag ook gekozen voor een logstempel.

.........

Dus naar kantoorstempels.nl

Het ontwerpen was hier iets lastiger (door het plaatje in mijn ontwerp), maar met wat spaties voor de tekstregels kwam het toch nog goed.

Levertijd: een paar dagen.

Omdat er zaterdag een klein probleem was met de website van kantoorstempels.nl heb ik even gebeld.

Jawel, ze zijn zelfs in het weekend bereikbaar.

Het probleem was ontstaan door gelijktijdige werkzaamheden aan de site. Werd meteen verholpen.

Ik kreeg toen ook nog advies over de te kiezen stempel.

Bestelling zaterdag geplaatst, maandagochtend bericht dat ie onderweg was, dinsdagochtend binnen.

Super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...