bastos Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Goedemiddag,bestaat er een compacte logstempel die kan bevatten uw lognaam en datum (deze moet wel eventueel dagelijks aanpasbaar zijn. Dit zou handig zijn in soms nogal kleine log boekjes.Zoja een tip of hint a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jefmen Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 Mischien is dit een idee voor je http://www.kantoorstempels.nl/stempels-met-uw-eigen-opdruk/datumstempels-cijferbandstempels/cijferbandstempels-datumstempels-kunststof/colop-mini-printer-s-160-dd.html Ik heb er zelf 1 besteld nu maar kijken of het iets is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 21 mei 2012 Share Geplaatst 21 mei 2012 (bewerkt) zelf gebruik ik deze al een jaar en werk perfect je kan hem zo in je zak stoppen als een pen de stempel kan je zelf een ontwerp geven pocketstemp colop http://www.kantoorstempels.nl/pocketstamp-mini.html 21 mei 2012 bewerkt door hooningkorf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 22 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 22 mei 2012 Daar kunt ge toch geen datum op zetten ,en dagelijks veranderen,of vergis ik mij?. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
INoKi Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 Hoi, Is dit iets voor je? http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=30&xnav=stamps_TsrImage Ik zelf heb er een met een afbeeldinkje erop en daarnaast de tekst "INoKi was here" en een regeltje lager "Date:" Je moet dus wel even de datum invullen als je logt. Greets, INoKi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ezeltje01+grijzeduif Geplaatst 22 mei 2012 Share Geplaatst 22 mei 2012 of deze misschien. kijk eens op kantoorstempels.nl de colop mini printer s 160 d heeft zowel een tekst opmaak als een datum aanduiding, en ook niet al te groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dagger38 Geplaatst 10 juni 2012 Share Geplaatst 10 juni 2012 Hoi, Is dit iets voor je? http://www.vistaprint.nl/gallery.aspx?pg=30&xnav=stamps_TsrImage Ik zelf heb er een met een afbeeldinkje erop en daarnaast de tekst "INoKi was here" en een regeltje lager "Date:" Je moet dus wel even de datum invullen als je logt. Greets, INoKi Pas zo een besteld met een zelfgemaakt ontwerp. Afwachten , als je de kosten wil drukken (en der komen er wel wat bij buiten de prijs zelf) duurt het even mbt verzending (21 dagen) dagger38 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 28 juni 2012 Share Geplaatst 28 juni 2012 Daar kunt ge toch geen datum op zetten ,en dagelijks veranderen,of vergis ik mij?. klopt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 13 juli 2012 Share Geplaatst 13 juli 2012 Ook deze doet heel goed in het veld http://www.kantoorstempels.nl/stempels-met-uw-eigen-opdruk/meest-voorkomende-stempels/colop-stamp-mouse.html Mousestamp 20 Hij lekker stevig en klein En nee er zit geen datum op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik heb er eentje gekocht,twee rijen tekst en in het midden datum(uiteraard verstelbaar). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bandiet Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Nadat ik al jaren met logstickers had gewerkt, vandaag ook gekozen voor een logstempel. Eerst bij Vistaprint een ontwerp gemaakt. Echter, levertijd van 21 dagen(!!!) Sneller kan wel, maar is errug duur. Dus naar kantoorstempels.nl Het ontwerpen was hier iets lastiger (door het plaatje in mijn ontwerp), maar met wat spaties voor de tekstregels kwam het toch nog goed. Levertijd: een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hooningkorf Geplaatst 14 juli 2012 Share Geplaatst 14 juli 2012 Ik heb er eentje gekocht,twee rijen tekst en in het midden datum(uiteraard verstelbaar). Welke . Link >>>> ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bastos Geplaatst 14 juli 2012 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2012 Bij onlinestempels.be type trodat printy-dater 4750 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bandiet Geplaatst 17 juli 2012 Share Geplaatst 17 juli 2012 Nadat ik al jaren met logstickers had gewerkt, vandaag ook gekozen voor een logstempel. ......... Dus naar kantoorstempels.nl Het ontwerpen was hier iets lastiger (door het plaatje in mijn ontwerp), maar met wat spaties voor de tekstregels kwam het toch nog goed. Levertijd: een paar dagen. Omdat er zaterdag een klein probleem was met de website van kantoorstempels.nl heb ik even gebeld. Jawel, ze zijn zelfs in het weekend bereikbaar. Het probleem was ontstaan door gelijktijdige werkzaamheden aan de site. Werd meteen verholpen. Ik kreeg toen ook nog advies over de te kiezen stempel. Bestelling zaterdag geplaatst, maandagochtend bericht dat ie onderweg was, dinsdagochtend binnen. Super. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WillemvOranje Geplaatst 7 september 2012 Share Geplaatst 7 september 2012 Stempel Trodat 4750 via Duitsland besteld, daar goedkoper. Kijk maar eens op Stempelpool .. in DLD. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden