Spring naar bijdragen

Zie Geen Caches In De Gps Meer


dutchgoldwing

Aanbevolen berichten

sinds dit weekeind heb ik een probleem met de caches die ik heb geupload naar de gps 62st

als ik de gps aan de pc hang zie ik wel de 100 gpx files in het geheugen staan!

 

als ik een gpx bestandje direct download via "send to my gps" van geocaching.com staat hij wel in de lijst op mijn gps

en in de zelfde map als de andere bestanden die ik heb geupload via gsak.

 

ik heb onlangs de gsak geupdate naar versie 8.1.0.10 maar daarna heb ik wel 2x bestanden naar de gps gepompt!

iemand een idee ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo iets is mij ooit ook met mijn GpsMap60Cx overkomen. Exact weet ik het niet meer hoe & waarom, maar later bleek dat het geocache icoon was aangepast en deze niet overeen kwam met het icoon dat was ingesteld in mijn GPS. De caches waren er wel, maar die waren niet te zien op de kaart op de GPS.

 

Zoals gezegd ik weet niet exact meer hoe & waarom, maar misschien heb je hier wat aan :blush:

 

Groet

 

Paul

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is dat wel eens voorgekomen op mijn Oregon. Ik had veel nieuwe caches in de GPS gezet en hij liep bij het opstarten vast. Batterijen eruit en opnieuw opgestart en toen herkende hij de bestanden niet meer die al op de GPS stonden. Bestanden die er later opgezet werden gingen wel goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De laatste versie van GSAK is overigens 8.1.1.27, jij zit nog in de 8.1.0.

Maar krijg je dan per cache een losse gpx bestand? Ik gebruik de send to gps overigens nooit voor de Oregon, maar de GarminExport.gsk, ook geschikt voor de 62. Dat biedt meer mogelijkheden en maakt 1 groot gpx aan. Misschien helpt dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 'sendtogps' functie van GSAK zend gewoon 1 groot bestand naar je GPS. Evt. met childwaypoints als je dat wil. Ik gebruik deze functie altijd. Ik overschrijf ook steeds het bestand dat ik Geocaches.gpx noem.

Daarnaast zet ik ook een bestand met alle gevonde caches in mijn Oregon.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het voordeel van de GarminExport.gsk is, dat je alle gevonden caches, maar ook alle childs als POI kunt opslaan. Die snoepen dan niets van het maximum aantal caches of waypoints af. Handig zijn ook de extra kleine icoontjes als micro, TB's, corrected en favorites op de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat kun je met de GSAK functie toch ook? Je kunt kiezen: als waypoint of als geocache sturen, of bedoel je dat niet?

Ik stuur daarnaast nooit zo veel caches naar mijn gps.

Ik heb een netbook voor het geval dat op vakantie. Nog geen problemen mee gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had vorige week hetzelfde met mijn 62st.

De laatste cache die ik naar m'n GPS stuurde was direct vanaf de kaart van geocaching maps.

Alleen die was nog zichtbaar, de rest niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...