ns1220 Geplaatst 18 maart 2012 Geplaatst 18 maart 2012 vanaf 22 maart te koop bij de Lidl voor €7,99. Ik heb het al enige tijd in mijn cachetas en regelmatig gebruik van gemaakt!
De Haelder Geplaatst 18 maart 2012 Geplaatst 18 maart 2012 Bij toolstation is een vergelijkbaar model te koop voor €6,32. Wel even in de gaten houden dat je moet wachten met bestellen totdat ze de actie geen verzendkosten hebben. Deze actie hebben ze regelmatig.
Helene Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Ik heb even afgewacht op een nieuwe folder, maar ik zie m er niet instaan. Weet je zeker dat het morgen in de winkel ligt? Anders lig ik voor niks midden in de nacht (8.30 ) voor de deur.
Tovenaartje Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Ik heb even op internet in de folder gekeken, omdat ook bij ons hij niet in de folder staat. Zo te zien is hij morgen in de regio Limburg in de schappen. Ik heb niet alle regio's bekeken, maar bij ons in de Betuwe in ieder geval niet.
Odlaniger Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Hier in Apeldoorn vanaf donderdag te koop onder de naam controlegereedschapsset.
Helene Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Ik zie het ja.. in Limburg mogen ze met spiegeltjes inspecteren en in regio 2 mogen we gaatjes knippen
Zoekmier Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Even een vraag. Wij hebben nog maar 4 tradinionele caches gezocht/gevonden. Dus heb er nog niet zo'n zicht op? Maar waar kun je dit voor nodig hebben?
MacDD Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Via Ebay, samen met 2 magneten op telescoopstokken voo reen euro of 8 thuis.
antarctica Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Even een vraag. Wij hebben nog maar 4 tradinionele caches gezocht/gevonden. Dus heb er nog niet zo'n zicht op? Maar waar kun je dit voor nodig hebben? Voor allerlei verstopte Waypoints en aanwijzingen, maar vooral om te controleren of je poep in het profiel van je Fibramzolen hebt Antarctica
Zoekmier Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Haha, zit er dan ook nog een onderdeel bij waarmee je die poep kunt verwijderen, anders heb je er nog niets aan
MacDD Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Haha, zit er dan ook nog een onderdeel bij waarmee je die poep kunt verwijderen, anders heb je er nog niets aan Andere kant van de telescoop.
Odlaniger Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Even een vraag. Wij hebben nog maar 4 tradinionele caches gezocht/gevonden. Dus heb er nog niet zo'n zicht op? Maar waar kun je dit voor nodig hebben? Voor allerlei verstopte Waypoints en aanwijzingen, maar vooral om te controleren of je poep in het profiel van je Fibramzolen hebt Antarctica Zo ken ik je, altijd leuk jouw reacties. Net zoals ik me vermaak met de reacties van Barny in goet Nederlants. En van nog een paar humoristen. En het leukste is dat iedere topic ontspoort. De TS wordt vergeten en er ontstaat een heel andere discussie. Dus eigenlijk heb ik een vraag. Welk schoeisel kan ik het best gebruiken tegen hondenpoep?
Tornado Bram Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Zit ook mij in de rugzak erg handig tooltje al menig maal gebruikt.
Beukenootje Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Dus eigenlijk heb ik een vraag. Welk schoeisel kan ik het best gebruiken tegen hondenpoep? Met flink hoge stilettohakken heb je minder contact met de grond en loop je dus minder risico.
Odlaniger Geplaatst 21 maart 2012 Geplaatst 21 maart 2012 Dus eigenlijk heb ik een vraag. Welk schoeisel kan ik het best gebruiken tegen hondenpoep? Met flink hoge stilettohakken heb je minder contact met de grond en loop je dus minder risico. Ik ben een man voor zover ik weet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden