Spring naar bijdragen

Geolekken


Odlaniger

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik me aangemeld bij Geoleaks om te kijken hoeveel van mijn mysterie-caches ten prooi waren gevallen aan mensen die niet echt van geocachen houden. En ik ben geschrokken. Vrijwel alle oplossingen van mijn mysteries stonden in de etalage.

 

Vandaag kreeg ik onderstaande mail.

 

“Hallo GeoLeakers ....

 

Het is al even geleden dat jullie een bericht hebben gekregen van GeoLeaks.

 

Zoals de vaste gebruikers vast wel gezien hebben zijn er twee nieuwe rubrieken

aan het forum toegevoegd om het forum nog completer te maken. Ten eerste is er

een rubriek voor mysterie caches buiten Europa en ten tweede is er een nieuwe

rubriek voor de zogenaamde ´leunstoel caches´, caches die vanuit huis opgelost

en gelogd kunnen worden.

 

Toegang tot beide rubrieken gaat voor de Silver Members niet automatisch, maar

wordt door de administrators handmatig gedaan. Wil je toegang tot de oplossingen

hebben, stuur dan even een PB (dus geen email!!) naar GeoLeaks of tagam. We

zorgen dan dat de Silver members de juiste rechten krijgen.

 

En voor de rest gaan we lekker door met puzzelen, we zitten inmiddels rond de

3000 opgeloste mysterie caches. Dit aantal overtreft de stoutste verwachtingen

van het forum, wat ooit als grap is opgezet ;)

 

Richard.”

 

Ik weet dat hier al veel over is geschreven, maar eens te meer constateer ik dat men het echte spel niet snapt, men is er zelfs trots op wat ze verrichten. Waarschijnlijk kijken ze ook achterin het kruiswoordenpuzzelboekje naar de oplossingen en vinden het dan knap dat ze de woorden op de juiste plek hebben kunnen invullen.

  • Top! 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Iedereen moet het op zijn eigen manier doen. Als ik mezelf als voorbeeld neem. Ik ben erg slecht in puzzelen, geef er ook niets om, misschien wel omdat ik het gewoon niet zie. Als je er dan niet uitkomt, dan is geoleaks een mooie oplossing.

En als je niet wilt, dan hoef je niet op geoleaks te kijken hoor.

 

Ik ben blij met geoleaks, geef ik eerlijk toe. Maar probeer wel eerst of ik de puzzel kan oplossen hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Persoonlijk begin ik niet eens aan puzzels, Het ga om buiten wandellen, kissie zoeken en soms med achers tegenkomen.

 

Verder speelt iedereen het spel zoals hij/zij zelf wilt. Dit houd dus ook in dat men puzzels via forums oplost, of onderling coorinaten uitwisseld van zowel puzzels als multies. Mijn ervaring laat het gaan, je wint de discussie niet en houd het toch niet tegen. Gewoon lekker gan cachenzoals je het zelf het leukste vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het lijkt vandaag wel weer een avondje ziek het modje (maar ik zal het niet persoonlijk opvatten :lol1:)

 

Door bepaalde sites aandacht te schenken op dit forum krijgen ze weer x aantal leden erbij.

Bewust of onbewust is dit voor dat soort websites een leuke reclame

 

Mensen die een cache niet volgens de CO zijn weg willen oplossen vinden de desbetreffende websites/mensen toch wel.

Uiteindelijk is het ieders eigen keuze hoe die een cache loopt.

 

 

Snap het ongenoegen over dit soort sites. Maar voer ze dan ook niet.

Kan ook niet anders dan ook dit draadje te sluiten en in vervolg direct weg te halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...