Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Geplaatst

Alle mensen die hier gelezen hebben en meegedacht danwel bezocht hebben

nog een laatste Dank je Wel.

We gaan nu maar eens richting de Marinedagen werken op 7 en 8 Juli 2012.

Groet,

Robje64

Geplaatst

Ook ik wil iedereen langs deze weg nog bedanken voor alle leuke reacties, opmerkingen en soms ook kritische noten, wij hebben hier ook weer van geleerd en zullen de positieve zaken dan ook zeker meenemen naar de toekomst. En dat we mega zijn geworden is dankzij een ieder die hier op welke manier dan ook bij betrokken is geweest, en vooral ook de inzet van Robje64 die alle energie er ingestoken heeft om die mega status binnen te halen. Ik hoop een ieder nog eens tegen te komen op een ander event, voor mij is het eerstvolgende bij de marinedagen en ik heb toch al gezien dat ik daar weer mensen ga tegenkomen, ik verheug me er al op.

Elswood

Geplaatst

Hallo geocachers. Vanuit een aardbevingachtig Italië, wil ook ik nog een ieder bedanken voor het leuke mega event. Zoals al vele malen is genoemd,een ieder die betrokken is geweest bij dit event.bedankt.Dit is mijn laatste reactie op dit forum. Ga me nu richten op het volgende event, het Marine event in Den Helder.

Wel zal ik de cachers die geen coin kunnen bemachtigen blij maken. Ik zal een nabestelling doen. Dus heb je nog interesse, graag voor 1 juni aangeven of je nog een coin wilt en welke kleur.

Geregardeerd Xenofon

Geplaatst

Voor mensen die zich afvragen of er, net als bij bijvoorbeeld het GME, een

souvenir klein, en een mooie afbeelding groot op de souvenirpagina aan zit:

Wanneer de megastatus bij een event VOORAF wordt toegekend bestaat

er recht op een souvenir en die zal dan automatisch worden toegevoegd.

In ons geval is de megastatus ACHTERAF toegekend en dan is het op de één

of andere manier te omslachtig het souvenir nog in te sleutelen.

Dus waarschijnlijk in 2014 als er genoeg mensen zich voordien middels

een will attend aanmelden zal de Megastatus vooraf worden toegekend

en zal ik persoonlijk een souvenir maken, waardig aan het megaevent.

Dit bericht heb ik ter info geplaatst.

Groet,

Robje64

Geplaatst

Ik ben het niet vaak eens met Barny maar iedereen heeft recht op zijn mening. Toch ben ik het in zo verre eens met Barny dat dit volgens de regels geen event had mogen zijn.

Hoe goed ook bedoeld van het team en de vele uren die ze er belangenloos in steken hadden ze toch zelf de regels moeten volgen of eerst met GC in overleg gaan zodat de regels aangepast moesten worden. Nu is er binnen kort de Libelle week :thumbup: . Waarom mag ik daar geen event maken en bij de Defentie wel? Is dit willekeur/ belangen?

jmtc

• 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...