Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

Maak je niet druk over Barny's mening. Die denkt over iedereen hetzlefde lijkt het wel. Soms denk ik dat hij denkt dat hij de enige is die weet hoe geocachen moet...

 

ha ha ha ha, nu het met twitter niet meer lukt, hier maar proberen?

graag even aangeven waar ik beweer dat ik weet hoe "geocachen" moet, ik geef alleen maar aan wat die rare Amerikanen (met guidlines waar ook jij mee akkoord gegaan ben) wensen hoe het spelletje gespeeld zou moeten worden, dus kom niet bij mij zeuren dat ik #groundspeak hun guidlines tevoorschijn haal bij vragen van mensen.

 

Zou jij misschien ook eens moeten doen als jij weer eens in het luchtledige beweer dat ik in jou ogen dus klinkklare onzin zit te vertellen.

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

wordt er door moderators nog naar dit forum gekeken of wat :bag:

het gaat over de LMD en dit hoeft geen fittie te worden dan moet het leger weer in grijpen. :yes:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zo de gpx zit in de gps en Gas op die Lolly let's go geocaching

bewerkt door de tuutjes
Link naar opmerking
Deel via andere websites

lees de logs en kijk de foto's en je heb een idee wat voor een geocacher Team Southforest is.............

 

 

Barny

 

ik zal even voor Team Southforest een jip en janneke uitleg geven van mijn gedrag , maar dat heeft even een paar kwartier voor nodig :)

 

kijk ik vind dat iedereen zijn mening mag geven prima, maar aleen maar negatieve reactie geven is zeer vervelend en onterecht soms

want ik heb van jou een paar log's bekeken maar daar is is het een en al negatieve reactie's iedereen doet het verkeerd in jou ogen zelfs Groundspeak doet alles verkeerd en hebben zelfs militaire banden?

ook de reactie naar mij toe terwijl ik naar een naar uitleg van jou wil luisteren en dan zon kinderachtige reactie wees een vent reageer eens positief op alles iedereen die deze hobby heeft doet het voor de fun en niet voor dat negatieve gezwets

 

Southforest

Maak je niet druk over Barny's mening. Die denkt over iedereen hetzlefde lijkt het wel. Soms denk ik dat hij denkt dat hij de enige is die weet hoe geocachen moet...

klopt ik ben er inmidels ook wel achter jammer!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super! Het is er uit als of dit draadje weer de positieve kant op gaat. Daar is Kikker blij mee!

 

Fijne Hemelvaartsdag allemaal. Het is uitstekend weer, dus allemaal naar buiten om te cachen :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er al bekend of volgend jaar, 2013, behalve de al geplande Luchtmachtdagen er weer een versie van de Landmachtdagen wordt georganiseerd of is dan de Marine weer aan de beurt?

 

We hebben gegoogled dat er nu maar twee krijgsmachtonderdelen per jaar een open dag houden, dit jaar de Landmacht en de Marine, volgend jaar de Luchtmacht (100 jarig jubileum) en ...

Het tweede krijgsmachtonderdeel voor volgend jaar zijn we niet tegengekomen.

 

Even voor de duidelijkheid dit is niet bedoeld om olie op het vuur te gooien, de vraag gaat hier namelijk aleen om de open dagen, niet om of er dan wel of geen geocachingevent aan vast zit. De junior Zendmaster heeft namelijk erg genoten op de LMD dit jaar en wil zowiezo weer, maar tijdens de Marinedagen zijn we waarschijnlijk helaas al op vakantie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Zendmasters:

 

Volgend jaar is er zeker GEEN Landmachtdagen.

Eerst volgende mogelijkheid wordt overwogen in 2014.

Dit heeft alles met plannen en financien te maken.

 

Vergeet ook niet dat ondanks de mooie presentatie van afgelopen weekend

er voor veel mensen een keerzijde aan de medaille zit.

Er gaan veel mensen ontslagen worden.

 

Bij ons op het Rijschool gedeelte alleen al ongeveer 1 op 3 wat geen baan

meer zal hebben na de reorganisatie.

Dat zijn elementen die allemaal meetellen natuurlijk.

 

De marinedagen komen er eerst nog aan.

Daar zal nog een aparte posting over gemaakt worden. Die komt er snel aan.

 

De Luchtmacht heb je net zelf al gezegd.

 

Zodra er iets bekend wordt over toekomstige LMD en of er een event aan vast

gaat hangen, zul je het in een aparte posting kunnen lezen.

 

Bedankt voor je bijdrage in deze.

 

Groet,

 

Robje64

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt.

 

Maar er wordt overwogen voor 2014, dus we wachten het eerst af.

 

Maar ik vind het toch voor alle collega's die die dagen gewerkt hebben

met hun enthousiasme en houding waarmee ieder zijn of haar onderdeel

heeft gepromoot, met in hun achterhoofd de onzekerheid voor de toekomst.

 

Dus vanaf deze plek een Chapeau voor hun!

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsjaa Robje64, ik kán óók alleen maar bevestigen dat er ontzettend op defensie bezuinigd wordt. Nét zoals in de zorg, onderwijs...bla,bla, bla.... Oók Kikker is blij dat er hier niet een ontslagbrief in de brievenbus is gevallen, want vóórdat je het weet is je functie wegbezuinigd :crybaby:

 

Ik heb dan ook de geschikt/ongeschikt cache gelopen, (Prachtige omgeving, Kikker vindt het een aanrader) toch wel een klein beetje met het idee: Hoe lang nog??????

 

Niemand wéét bij Defensie echt waar hij aan toe is. Des te knapperder vind ik, de enorme inzet die de LM gedaan heeft om een leuk event neer te zetten. Op 7 en 8 juli gaan de Kikkers proberen om voor de tweede keer its leuks in Den Helder neer te zetten. En niemand, niemand van ons weet of hij over een paar maanden nog werk heeft........

 

Trots ben ik op de Landmacht. Dank voor jullie inzet, jullie gastvrijheid en voor jullie spontaniteit.

 

Voor de geocachers misschien even ter overweging: Misschien toch nog binnenkort maar naar het Marine Dagen Event. Nu kán het nog :yes: :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry! Vorige post is ongecontroleerd verzonden dus er zullen wel type fouten inzitten.

 

Voor de zendmasters: Voor 2013: Luchtmacht en Marine?????? Dat laatste weet Kikker alleen nog niet voor 100% zeker. Maar misschien omdat Sail óók in Den Helder zijn (volgens geruchten)?????? We wachten het af! Nu zijn we met de voorbereiding van 2012 bezig!

 

:beerchug: :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kikkers, ook bedankt voor jullie bijdrage.

De Marinedagen staan voor jullie langzamerhand voor de neus dus daar

zal nu de aandacht naar toe gaan.

 

 

Ik lees in deze posting een aantal meningen, en ieder heeft recht op die mening

en mag die ook naar buiten gooien. Geen probleem. Daar is dit discussieforum tenslotte

ook goed voor.

 

Als ik een beetje door alle posts van de LMD 2012 lees, ben ik toch blij, achteraf gezien,

dat ik me heb aangesloten bij Xenofon om deze stap te maken.

Het plezier en de verrassing van de mensen als je de logjes allemaal leest is het absoluut

waard geweest.

 

En natuurlijk, we kunnen het nooit voor iedereen 100 procent goed doen.

Daar ben ik me volledig bewust van.

 

Ik denk dat als een event als deze nog een keer herhaald wordt er wederom veel mensen komen

en weer een goede tijd zullen hebben.

Een overgrote meerderheid geeft zelfs aan te weinig tijd gehad te hebben omdat er genoeg te

zien wes en omdat ze later het kazerneterrein zijn opgekomen.

 

Voor degenen waar er meer caches gewenst waren kunnen we alleen maar zeggen dat we een volgende

keer proberen dan op zijn minst in de buurt nog wat nieuwe caches te leggen, zodat we die groep

ook een plezier kunnen doen. Of het moet of mag laat ik er buiten. Om mensen het goed naar de

zin te maken kun je het op zijn minst proberen.

 

En voor degenen die het tegen gevallen is, tja... die zullen we dan waarschijnlijk de volgende

keer niet terug zien.

Maar dan wel op een ander event elkaar de hand kunnen schudden.

 

We hebben er veel zin in gehad, genoeg werk mee gehad natuurlijk, maar voor ons is het geslaagd.

 

Dus nogmaals bedankt voor alle bezoeken, maar ook voor de opmerkingen en meningen om het de

volgende keer nog beter te maken, en om sommige zaken eerst nog eens te overwegen dankzij de

eerlijke, niet altijd gewaardeerde, bijdragen. (wel door mij gewaardeerd, want ik hou ook van

tegenstellingen, zodat je een compleet beeld krijgt van voors en tegens)

 

Groet,

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo mensen.

 

mega_72.gif

 

Ik heb een appeal gedaan om een mega status te krijgen.

En die Mega status is inmiddels toegekend.

 

Bij deze is dit dus het eerste Mega Event van Nederland voor 2012.

 

Namens de 3 teams, Xenofon, Elswood en mijzelf allemaal bedankt dat jullie

er in zo'n grote getalen zijn geweest.

En nogmaals bedankt vooral aan de vrijwilligers. Zonder hun had dit nooit

zover kunnen komen.

 

Groet,

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...