Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

Kikkers,

 

er liggen ook kleurplaten ter plekke.

Alleen even checken of we ook stiften of kleurpotloden hebben.

 

Je kunt hem ook hier van de site halen en meenemen.

Maar als je het op het event laat doen, zijn ze wel even lekker bezig.

 

Groet,

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dat bedoel ik! Lekker relaxed kleuren lijkt mij óók belangrijk! Er valt op het terrein vééél te doen, en als een kind even wil ontstressen kán dat nú bij een kleurplaat :yes:

 

Is er genoeg voorraad van kleurplaten? Stel je voor, dat er iemand een keertje buiten de lijntjes zou kleuren, toch???

 

Wij gaan de nachtjes aftellen! Maar 's morgens om 9.00 uur?? Das wel er-rug vroeg hoor! Waarschijnlijk zijn wij dan nog bezig om (hut)koffers, plunjebalen en reistassen gereed te maken!

 

See you allemaal dit weekend! Kan ik alvast ergens vlaai bestellen? :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allen

 

Behalve de kleurplaat heben we nog een primeur op het event.

Nieuw!!!!!!!! Het bordspel Treasure hunt!!!

De maker, Rene van den Berg, zal het spel, wat uiteraard over het geocachen gaat, uitleggen en demonstreren.

Dit zal gebeuren op zondag vanaf 11.00 uur tot 15.00 uur. :thumbup:

 

Georegards Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TREASURE HUNT by René van den Berg

 

Treasure-Hunt-1.jpg

 

De speler kiest strategisch zijn routes om als eerste zijn eigen geheime missie te voltooien.

Jouw explorer doorkruist het landschap over wegen en zandvlaktes, door bossen en water om zo

taktisch mogelijk bij het volgende coördinaat te komen.

 

Eenmaal aangekomen ontvang je een nieuw coördinaat en een mogelijke aanwijzing waar de Treasure

zich kan bevinden.

Maar let op je mede-explorers!

 

Zij zullen proberen je de loef af te steken met omgevallen bomen en kapotte bruggen.

Met de juiste hulpkaarten, een beetje geluk en doorzettingsvermogen heb jij als eerste de missie

volbracht en krijg jij de hoogst mogelijke Treasure, de overwinning!

 

Ontwikkeld door Catch Me Games in samenwerking met Geocachingshop.nl

 

Het spel is taal onafhankelijk.

Om de doos in alle landen te kunnen gebruiken, is gekozen voor een Engelse titel.

De spelregels zijn in meerdere talen beschikbaar en het bord en de spel elementen bevatten geen teksten (buiten de 4 windrichtingen).

 

De ontwerper is Rene van den Berg. Wij hebben het ontwikkel traject samen gedaan en doen de verkoop en distributie.

 

Het wordt in eerste instantie alleen in Europa verkocht.

 

 

Groet,

 

Robje64

Op deze flyer kun je de opzet van het spel lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er mensen die weten of Dienst Domeinen ook weer op de Landmachtdagen aanwezig is?

 

Ik heb er zin in zondag!

Gehoorkap voor de jongste geregeld en oorpluggen voor de oudste.

Mijn gehoor is al verziekt dus dat maakt niets meer uit! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De dienst domeinen heb ik nog niet gezien.

Wel rond gefietst en heb zelfs, LET OP, een F 16 gezien!!!

Ook heb ik een Chinook gezien, waar men in kan!!

De klimtoren :blush: zijn ze gereed aan het maken, de stormbaan, Je mag zelf gaan duiken met instructeurs,daar worden ook foto's onder water gemaakt, foto's maken bij een " oude terrein wagen" ( cluster groen 9 )en daarna, jawel, GRATIS. de foto downloaden op het internet.

Genoeg te doen. :thumbup:

 

Gr Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, de buren naast ons event, zijn vrachtauto's van Parijs Dakar.

Ze staan net voor het gebouw.

Volgens het programma staan wij onder nr:11, maar dat moet zijn NR:10 :eek: CLUSTER GEEL!!!!

 

Gr Xenofon

bewerkt door xenofon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die leuke dingen die te doen of te zien zijn, dat is leuk meegenomen natuurlijk. Maar op die dagen gezellig andere cachers ontmoeten die je al vaak in logjes hebt zien staan, dat is natuurlijk waar het om draait, veel TB`s discoveren, een cache net buiten het terrein of in de omgeving. Het is allemaal te combineren. Daarnaast heb ik nog contact met boven gehad, en er is me goed weer beloofd, dus we maken er een geweldige happening van met zijn allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo

 

Het is ten eerste een GREET EN MEET, waar nu over de 400 will atends zijn met bijna 800 geinterseerde in het geocachen.

Wat is er te doen:

Er mag GEEN eventcache meer gedaan worden, maar we willen de bezoekers wel bezig houden.

Natuurlijk kan men genieten op de " Groene Efteling" :yes: .Zie voorgaande berichten.

Er is een opdracht voor een ieder die dat wil gaan doen.

Er zijn OP de kazerne vele coins te discoveren. Deze zijn over de gehele route verspreid.

ook is er een challenge bij een museum. Dat museum is zeer de moeite waard om te bezoeken.

Verder is het genieten met alle demo's en dingen die je zelf mag doen.

 

Gr Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...