Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

Hoi Keske,

 

ik weet niet of het al eerder aan bod is geweest.

Wij zijn slechts nr. 11 GEEL als onderdeel van de

hele landmachtdagen.

 

Wie VIPS uitnodigd?

Zou het eigenlijk niet weten om eerlijk te zijn.

Check even of je 1 van die connecties kunt raadplegen.

 

Tot op de LMD

 

Robje64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Beste bezoekers van het Event.

Aangezien het storm loopt met de losse verkoop van de coins kunt u helaas geen coins meer reserveren.

:crybaby:

Wanneer u alsnog een coin zou willen, kunt u uw gegevens doorgeven bij mij.

Als er voldoende aanvragen zijn, kan ik ze alsnog bij bestellen. :thumbup:

 

Georegards Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de tas om alle tb en coins in te doen die ik zondag op het event kan pakken is al klaar met daaraan aan speciale protest Tag die geheel aansluit bij dit onderwerp http://coord.info/TB4AY8J

 

barny

 

Uit de goecaching woordenlijst (Grapjas die Barny)

 

Barny-moppercache Cache die niet aan zijn voorwaarden voldoet, zoals: geen puzzel, niet wandelen, geen micro, geen juiste locatie, geen bankje in buurt, geen interessante omgeving, geen mooi weer, etc.

Barny-methode Doeltreffende intuïtieve methode (eigen regels) om een cache te vinden met de handen in de zakken. Wel vooraf spoilerfoto's verzamelen en goede gesprekken voeren met degenen die de cache hebben geplaatst en/of (vooral en) gevonden. Ook ruiltechnieken in de trant van: "Als jij vertelt waar cache X ligt, vertel ik jou waar cache Y ligt" behoren tot de methode.

Bij voortuincaches is zijn methode: aanbellen en vragen waar de ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren hebben ongeveer 200 teams gelogd.

Het was druk maar het was wel gezellig.

Goede verhalen gehoord van mensen en wat ze allemaal

gezien hebben.

 

Enkele mensen hebben ipv ATTENDED een WILL ATTEND geschreven.

De deelnemerslijst zal in de loop van de dag worden bijgewerkt,

maar pas vanavond op het net veranderd worden.

 

Bedankt voor jullie bezoek gisteren en welkom aan alle mensen

die vandaag gaan komen.

 

Groet,

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil vanaf deze plek iedereen bedanken die ons is komen bezoeken

op de Landmachtdagen 2012!!!

 

Dankzij jullie was het voor ons een uitgebreid succes.

 

Ik zal in een later stadium een uitgebreide post maken om mijn

eigen bevindingen hier neer te zetten.

 

(Zoals velen mij kennen: het normale recept uitgebreide log, hahaha)

 

Maar via deze weg ook aan alle vrijwilligers die ons ondersteund hebben

in deze dagen.

Jullie verdienen een grote pluim en een persoonlijke Geo D'or voor

de inzet en de vakkundige manier van het helpen van de mensen.

 

Zonder jullie hadden wij als organisatie dit niet voor elkaar gekregen!!!

 

Groet,

 

Robje64

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Xenofon, Elswood en Robje64: Enorm bedankt voor de gezelligheid en de gastvrijheid. Wat een super weekend is dit geweest!Kikker is nu weer thuis :crybaby: . Maar heeft nu al heimwee! Gelukkig zien wij elkaar weer op 7 en 8 juli op het Marine Dagen Event 2012!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadat het het bekend was geworden waar de landmachtdagen werden gehouden, werd het idee geboren om te proberen op een Defensie terrein en geocache event te organiseren.Dus de stoute schoenen aan getrokken en dit aangevraagd. Helaas, dit kunnen wij niet goedkeuren, vertelde me eem Reviewer. Maar, hij vertelde me dat ik dat moest aanvragen bij Groundspeak in Amerika! Dus doen, waar een wil is, is eenweg.

Na een enkele dagen kregen we gelijk toestemming. Dan komt het, Ik kan dit niet alleen en dus naar vrijwilligers gevraagd. In een mum van tijd had ik er al enkele.Die teams zou ik dan ook heel hartelijk willen bedanken voor hun inzet en bijdrage in dit toch wel geslaagd evenement! Laten we ook een coin gaan maken! ontwerp gemaakt door Team de Kikkers, Robje64, Elswood en de finishing touch door Xenofon.Al met al een prachtige coin geworden. Dan is het eindelijk zover, de eerste " proef" dag is begonnen. De reacties waren al gelijk optimistisch voor de volgende dagen.En dat bleek wel, vele complimenten gekregen over de organisatie van dit evenement. Natuurlijk is dit ook te danken aan het ministerie van Defensie, waar we gebruik mochten maken van hun faciliteiten.De laatste dag, ook nog moederdag, is afgelopen.Daar was ook nog de Geocachingshop die het event nog wat extra's gaf. Met een tevreden gevoel gaan we met z'n allen naar huis. Alles is goed verlopen op een klein aantal puntjes na. :blush:

We hopen in de toekomst nog meer van deze events te kunnen organiseren.

 

Met vriendelijke groet en ook namens de volgende teams bedankt voor uw bezoek.

Teams: Robje64, Elswood,Theopoint, Bluelagoon,Peetheo, Hubridge,Willem007, Bestskon, Witre.o, Dirthy h., Djiepie, Ada en Trees, en alle andere die hebben meegewerkt aan dit LMD Event 2012.

 

Zonder bovendtaande vrijwilligers, zou dit event NOOIT zijn geslaagd. Allemaal bedankt!!! :thumbup:

Georegards Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoewel ik het een grote Faal van Groundspeak vind dat ze wel toestaan dat op deze niet geocachers georiënteerd landelijke dagen wel een geocacheevent toestaan en op andere grote landelijke dagen die georganiseerd worden om juist mensenlevens te sparen niet worden toegestaan ben ik vol lof hoe deze organisatie dit event voortduwde en voortgeduwd heeft

 

Mijn zoon en ik hebben ons vermaakt met dit event alleen scheelde het weinig dat we dankzij een geocachende militair door de Marechaussee het terrein zouden worden geknikkerd

 

Het hele verhaal staat in mijn event log en een kort filmpje van die strakke actie bij mijn twitteracount @Barnynl

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Dan kun je in ieder geval je eerdere mening ook bijstellen hoop ik.

 

wat ik jou ook persoonlijk heb vertelt zijn er zeker een paar meningen bijgeschaafd en een stel gewoon weer bevestigt.

dat jullie enthousiasme aanstekelijk werkte op de hele team straalde er van duidelijk af:)

 

bla bla blab------ en laat jullie niet van de wijs brengen door 1 negatieve cacher zal wel jaloezie zijn-------

 

Misschien als je eens duidelijk ben wie die "ene" is kan die "ene" het misschien aan jou duidelijk maken waarom hij zo gereageerd heeft, en is er een mogelijkheid dat je er iets van opsteekt, of is daar waar je bang voor ben?

 

 

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...