Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hallo

 

Ik had beloofd om nog het eenen ander te vertellen, na de vergadering:

Nou hier komt het dan:

Ik weet het niet!!!

Ik moet wachten op het programma boekje dat wordt uitgebracht.

Er is wel heeeeeel veeel te doen.

Ze noemen het ook wel " De groene Efteling".Klinkt leuk.

Dus nog even allemaal in spanning afwachten wat er allemaal komt.

 

Gr Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de mega status betreft:

 

Er moet een lijst gemaakt worden en deze moet aan bepaalde voorwaarden voldoen.

Ik weet niet of groundspeak of geocaching.com deze ergens standaard op hun documentenlijst heeft staan.

Wanneer iemand dat weet, mag hij/zij dat even laten weten.

 

Achteraf kun je de megastatus claimen aan de hand van die lijst. Vooraf wordt deze bij een eerste keer

nooit gegeven.

 

Wat het souvenir betreft:

We zullen eens kijken dat we er alvast eentje maken. Dat moet zowel een klein als een groot model worden.

 

Hier nog eens de officiële tekst voor degenen die het hier willen lezen.

 

Bedankt voor jullie meedenken. :beerchug:

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

We do not award Mega status ahead of time to an event as a means of attracting attendees.

The designation of Mega status will only be granted on the merits of the actual event.

This is why many events attain Mega status after a few annual iterations, and not at the first year.

 

Once you have successfully hosted your event, and it was attended by more than 500 people,

you can submit a request to appeals@geocaching.com for the event to be designated a Mega-Event.

 

You will need to present a legible copy of the signed event attendance log. You can either mail an

annotated physical copy to Groundspeak or email an annotated electronic copy, but Groundspeak must

be able to verify that 500+ people attended the event.

Geocaching teams will be counted according to the number of people in the team.

No person may be counted twice.

 

What do we mean by annotated? At the top of page 1, place the number of names from this page in a prominent way.

Let's say you have 25 names on Page 1 so you should put 25 in red at the top.

If page 2 has 20 names on it, put 45 in red at the top. Page 3 which has only 2 names on it will have 47 in red at the top.

At some point, this prominent number will exceed 500.

That is the general idea. Your logbook may not be a book at all so you will have to figure out how best to annotate this for Groundspeak verification.

Why should you annotate? The faster we can get through verification, the faster you can get your mega-event icon.

 

If Mega status is awarded to the event, Groundspeak will change the cache type on the cache page,

and all geocachers who logged their attendance on geocaching.com will be credited with a Mega-Event icon.

 

----------------------------------------------------------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met de 600e aanmelding. Dit gaat groot feest worden :thumbup: ! Waar team professor X die oorlog vandaan wil halen is Kikker vooralsnog óók nog onduidelijk. Het is vast bedoeld als goeie opmeiking maar op dit moment ontbreekt die clue een beetje :crybaby: Maar er volgt vast een uitleg, toch???

 

Btw: Oók noemenswaardig: Het Marine Dagen Event gaat al aardig naar de 200 deelnemers toe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat het voor het marine dagen event ook de goeie kant opgaat. :thumbup:

 

Gr Xenofon

 

he de Kikkers

 

Heb al een coin voor jullie verkocht aan een luchtmachtcollega, die tevens voor volgend jaar ook de verzameling compleet wil gaan maken met een Luchtmachtdagen event coin.

Dan is er een hele mooie serie:

MarineEvent, LandmachtEvent en luchtmachtEvent coin. :yes:

 

Gr Xenofon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kán Kikker zich opgeven voor het Luchtmachtdagen Event??? Ik schat dat we met 3 personen komen :beerchug:

 

Als dit zo door gaat komen we nog MDE coins tekort! Die gaan echt als warme broodjes :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste forum bezoekers

 

De will attends blijven maar komen en komen.

 

Daarom wil ik graag de inzit van Robje64 nog een keer aanhalen.

Zowel voor de landmachtdagen, als de marinedagen events 2012 doet hij zijn uiterste best om alles goed voor elkaar te krijgen.

Mede dank zij hem zullen deze 2 events voor 2012 een succes worden. :beerchug:

 

Georegards Xenofon

 

Is Robje64 ook in te huren als poffertjesbakker? :lol1:

Zie deze link

 

Groetjes, Team GeoGorkum

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...