Spring naar bijdragen

Landmachtdagen Event 2012


robje64

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

de landmachtdagen heeft niks met geocachen te maken maar zoals altijd weet men dit soort dingen er wel bij groundspeak er doorheen te drukken ongeacht wat Groundspeak er zelf in hun guidelines van zegt.

en ja, voordat het gezeur begind ik ben er ook omdat ik eenmaal verzot ben op events ook al zijn er 3 events in braband dat weekend, maar echt kloppen doet het helemaal niet.

 

Barny

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Barny.

 

Een aantal zaken om de pijn te verzachten:

- er zijn bij defensie veel geocachers werkzaam

- bij defensie gebruikt men regelmatig een gps

- de veelgebruikte kistjes komen van defensie

- het gps-systeem is ontwikkeld door defensie

- bij defensie mag je wel graven

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er mensen zijn die anders denken over dit event, en roepen dat het niet volgens de regels zou zijn. De regels zeggen dat er geen cache op het terrein mag worden geplaatst en die is er dan ook niet. Het gaat te ver om hier alle regels weg te zetten maar voor je iets weg schrijft over regels op een forum, zou ik die toch eerst goed doorlezen. En bij deze kan ik zeggen dat het een pracht event word, geheel volgens de regels.

 

Grtz, Elswood

bewerkt door elswood
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Luut,

 

leuk dat je helemaal vanuit Afghanistan bericht.

Je zult wel bijna 1 van de laatsten zijn.

 

We zien je inschrijving wel tegemoet.

Hou het heel aan die kant he!

 

Geogroet,

 

Robje64

 

 

Vanuit kunduz Afghanistan een groet en of course probeer ik erbij te zijn met de Landmachtdagen!!! Kunduz supermooie caches gevonden!!! En er liggen er nog genoeg!!!

bewerkt door robje64
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat er mensen zijn die anders denken over dit event, en roepen dat het niet volgens de regels zou zijn. De regels zeggen dat er geen cache op het terrein mag worden geplaatst en die is er dan ook niet. Het gaat te ver om hier alle regels weg te zetten maar voor je iets weg schrijft over regels op een forum, zou ik die toch eerst goed doorlezen. En bij deze kan ik zeggen dat het een pracht event word, geheel volgens de regels.

 

Grtz, Elswood

 

HUH, elswood Lid geworden: 09-mei 11 en het eerste bericht gaat over dat ik "zomaar "wat wegschrijft.

 

Geheel niet onderbouwt, en nog verweer op verkeerde gronden, is dat een eerste bericht wat je op een forum wil zetten?

 

 

 

Maar vooruit ik zal het wat makkelijker maken en verduidelijken sommige mensen hebben iets wat problemen om zelfs wat simpels te begrijpen of niet uit te zoeken hoe het zit,

 

 

 

Ik zelf en een echte simpelst ik ga er nog steeds van uit dat mensen of website's, bedrijven en al helemaal regeringen die regels opstellen zich ten eerste ook zelf ook aan die eigen opgestelde regels moeten houden, doen ze dat niet zijn ze voor mij erger of gelijk aan welke dictator in welk aapenland dan ook, een alleen heerser die tegelijkertijd de wetgevende, besturende en uitvoerende macht is en daarmee wel bij machte is om andere mensen onder dwang verplichten zich aan die opgestelde regels te houden maar zelf als organisatie het helemaal niet-zo-nou hoeft te nemen met hun eigen opgestelde regels

 

Zo ook "onze" groundspeak die heeft ook regels opgesteld waar men aan ander wel aan wil houden, onder dwang van account verwijdering ook die groundspeak heeft voor events regels verzonnen en daar staat dan ook heel duidelijk http://support.groun...ge&id=308#event

 

 

 

An event cache should not be set up for the sole purpose of drawing together geocachers for an organized geocache search. Such group hunts are best organized using a discussion forum or an email distribution list. While a music concert, a garage sale, an organized sporting event, a ham radio field day or a town's fireworks display might be of interest to a large percentage of geocachers, such events are not suitable for submission as event caches because the organizers and the primary attendees are not geocachers.

 

 

Waarbij het stuk -----While a music concert, a garage sale, an organized sporting event, a ham radio field day or a town's fireworks display might be of interest to a large percentage of geocachers, such events are not suitable for submission as event caches because the organizers and the primary attendees are not geocachers.---- even speciaal onder de aandacht gebracht mag worden

 

De vlootdagen en de landmachtdagen is natuurlijk best interessant voor geocachers maar de het hooft event word gewoonweg niet georganiseerd door en zeker niet voor geocachers. Erger nog als het hooftevent niet doorgaat kan er helemaal geen geocache event zijn, en daarmee verliest meteen het geocache event de geldigheid van zijn bestaan.

 

Dat is dan ook meteen de reden waarom de 4 Nederlandstalige revieuers dit soort eventen niet goedkeuren het voldoet gewoon niet aan de regels die opgesteld zijn door groundspeak.

 

Maar er is een achterdeurtje, men kan een apiel aanvragen bij groundspeak dan gaan de bobo's er naar kijken en als je verhaal goed genoeg is en dan die inconsequente Amerikanen al aanspreekt over dat het event een erebetoon word aan soldaten is de kans groot dat het event gewoon doorgang mag vinden. waarmee de revieuers meteen buitenspel gezet worden, een teken hoe er met de Nederlandstalige vrijwilligers word omgesprongen, schandelijk eigenlijk

 

Het is zeker heel vreemd in dat licht als je weet dat er een geocacheevent "strijd tegen kanker" zou worden georganiseerd om de verschrikkelijke ziekte kanker meer onder de aandacht te brengen, dat mocht dan niet van de zelfde inconsequente organisatie groundspeak daarmee gelijk zeggende dat het groundspeak het beter vind dat geocachers zich bevinden tussen de meest hoogwaardigste stukjes technologische manieren om de mede mens te vermoorden dan mensen met een levensgevaarlijke dodelijke ziekte iets te helpen.

 

Het is een keus die groundspeak doet, het is niet de keus die een weldenkende mens zou maken

 

Het is omdat ik het spelletje geocachen zelf zo leuk vind en helaas zit je dan ook jammerlijk vast aan mensen die hun eigen regels niet navolgen, een beetje jammer is dat wel

 

Dus elswood leuk dat je na bijna een jaar eindelijk eens reageert maar zorg wel dat je in ieder geval wel weet waar je over schrijft, en natuurlijk word het een groots event, er komen een hoop mensen er is een hoop te zien en voldoende te eten,, dat alles en presies het zefde was er natuurlijk ook geweest zonder een geocache event, dus daar heb je dus ook geen geocacheevent voor nodig.....;)

 

 

 

Barny

bewerkt door barny
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar heb ik eea verkeerd ingeschat en kent Barny de regels heel goed. Maar omdat het Defensieterrein tijdens de landmachtdagen openbaar is vallen we toch binnen de regels. En ja, het is allemaal maar net aan. Ik begrijp ook heel goed dat er enige frustratie optreed als een event wat in combinatie met "de strijd tegen kanker" niet mag doorgaan, en die mening deel ik uiteraard. Wat ik ook deel, is dat ik het spelletje geocachen heel leuk vind en daarom ook heb meegewerkt aan de totstandkoming van dit event.

Barny, en natuurlijk alle andere teams nodig ik uit om gezellig onder het genot van een bakkie over geocaching te kletsen, dus kom gezellig naar de tent tijdens het event.

 

Grtz, Elswood

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...