Spring naar bijdragen

Html Code Voor Banner Op Cahce Pagina


bas & noortje

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe ik de html code kan laten zien voor de banners van mijn caches? Voorheen gebruikte ik een stukje code die begon met &, maar dit wordt nu omgezet naar de html code en dan laat hij alsnog de banner zien. Bij paginas waar ik dat had en die ik bewerkt heb zet hij het ook opeens om, het lijkt iets nieuws. Kan iemand mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Klopt,

maar dat bedoel ik niet, meestal zet ik op mijn eigen pagina`s een tekst code onder de banner zodat bezoekers deze kunnen copy - pasten voor hun eigen profiel. Voorheen kon je met een trucje deze tekst zichtbaar maken; als je de normale html code in zou typen krijg je natuurlijk de banner te zien, maar zoals ik het voor heen deed (die liet ik beginnen met <a title) maar dit gaat dus niet meer, ik vraag me af of iemand een andere truc weet dat de bron code toch nog als tekst zichtbaar wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dit moment is er wat 'stuk' bij geocaching.com voor het bewerken van de html tekst, daarom moet je de html-code nu dubbel 'escapen'.

In plaats van < moet je nu &lt; of zelfs &amp;lt; gebruiken.

Pas daarbij wel op, want als je het goed hebt, en de pagina daarna bewerkt is de 'escaping' van de codes weer verdwenen, en moet je het overnieuw doen.

bewerkt door kalkendotters
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ze zijn daar behoorlijk aan het klooien met de automatische verbetering van de HTML-code. Het gaat met dit soort dingen op moment compleet mis, maar het zou goed moeten komen binnenkort, zie hier.

Maar voor nu staat op diezelfde plek ook de oplossing, gebruik nu dit:

Voorheen:

<

Nu:

&amp;lt;

Let op, als je de code de 2de keer verstuurt (dus na aanpassing van de pagina en opnieuw opslaan) gaat het weer fout. Je moet de code iedere keer bijwerken dus, heel handig! :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...