Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dit is welliswaar de minst beroerde carpoolcache die ik heb gevonden, maar 56 favorites en 3 Geo d'Ors??? :blink: Heb ik dan geheel de dubbele bodem gemist waar de leuke cache (of mooie omgeving of originele puzzel of noem maar op) tevoorschijn kwam of zijn er werkelijk 56 van de 800 vinders geweest die echt nooit een leuke cache hebben gedaan? :cry:

Laat duidelijk zijn: ik bedoel dit niet als verwijt naar de cachemaker, de cache is (in elk geval toen wij hem vonden) prima onderhouden en is voor een carpoolcache best grappig. Ik heb er geen moeite mee als hij wordt behouden (ken een cacher in de buurt, zal wel even vragen), maar om nou te zeggen "zonde als deze het archief in gaat", dat ook weer niet. Ik ben benieuwd of de legger zulke positieve reacties verwacht had bij het leggen van deze cache.

Geplaatst

Het is mij om het even... archief of adopteren maakt mij (CO) niet uit... maar ik laat de optie iig een week open.

En om te antwoorden of ik zulke reacties had verwacht (favorites waren er in het begin nog niet eens)... Nee.. zo speciaal is het nu ook weer niet als je de echt leuke Multi-Caches hebt gedaan. Maar voor een carpool is hij wel grappig.

Raymond

Geplaatst

Dit is welliswaar de minst beroerde carpoolcache die ik heb gevonden, maar 56 favorites en 3 Geo d'Ors??? :blink: Heb ik dan geheel de dubbele bodem gemist waar de leuke cache (of mooie omgeving of originele puzzel of noem maar op) tevoorschijn kwam of zijn er werkelijk 56 van de 800 vinders geweest die echt nooit een leuke cache hebben gedaan? :cry:

Laat duidelijk zijn: ik bedoel dit niet als verwijt naar de cachemaker, de cache is (in elk geval toen wij hem vonden) prima onderhouden en is voor een carpoolcache best grappig. Ik heb er geen moeite mee als hij wordt behouden (ken een cacher in de buurt, zal wel even vragen), maar om nou te zeggen "zonde als deze het archief in gaat", dat ook weer niet. Ik ben benieuwd of de legger zulke positieve reacties verwacht had bij het leggen van deze cache.

Waar staat dat favorites alleen daarvoor bedoeld zijn?

Ik geef ze ook voor originele verstopmethodes en dan hoeft dat helemaal geen mooie te zijn.

Wat jij misschien geen leuke cache vindt kan een ander wel leuk vinden.

Smaken verschillen gelukkig

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...