De Zwarte Tovenaars Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Wie wil deze cache adopteren ? Ik kom er niet meer in de buurt en kan dus geen onderhoud plegen. Als niemand interesse heeft gaat de cache 23 januari het archief in. Raymond
gerrit en lenie Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 En de grote vraag is dan,welke cache??
De Zwarte Tovenaars Geplaatst 16 januari 2012 Auteur Geplaatst 16 januari 2012 Zie topic title "Gc1V6X9 Dmecc - Wie Wil Deze Adopteren ?" En de grote vraag is dan,welke cache??
team nessa Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Ik weet mss wel iemand, heb hem een bericht gestuurd.
gandalf 2000 Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 een beetje te ver uit de buurt. veel succes. gr gandalf
wij-twee Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Even voor het gemak: DMECC De Meerns Eerste Carpool Cache http://coord.info/GC1V6X9
Hiker_R Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Even voor het gemak: DMECC De Meerns Eerste Carpool Cache http://coord.info/GC1V6X9 Te ver weg en carpoolcaches zijn niet helemaal mijn ding, maar ehh... een carpool cache met cache size LARGE ?!? Had je de prullenbak geconfisqueerd?
J-Thread Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Dit is welliswaar de minst beroerde carpoolcache die ik heb gevonden, maar 56 favorites en 3 Geo d'Ors??? Heb ik dan geheel de dubbele bodem gemist waar de leuke cache (of mooie omgeving of originele puzzel of noem maar op) tevoorschijn kwam of zijn er werkelijk 56 van de 800 vinders geweest die echt nooit een leuke cache hebben gedaan? Laat duidelijk zijn: ik bedoel dit niet als verwijt naar de cachemaker, de cache is (in elk geval toen wij hem vonden) prima onderhouden en is voor een carpoolcache best grappig. Ik heb er geen moeite mee als hij wordt behouden (ken een cacher in de buurt, zal wel even vragen), maar om nou te zeggen "zonde als deze het archief in gaat", dat ook weer niet. Ik ben benieuwd of de legger zulke positieve reacties verwacht had bij het leggen van deze cache.
Twinlife Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 In het archief ermee, er is vast wel iemand die er een nieuwe neerlegt/hangt
De Zwarte Tovenaars Geplaatst 16 januari 2012 Auteur Geplaatst 16 januari 2012 Het is mij om het even... archief of adopteren maakt mij (CO) niet uit... maar ik laat de optie iig een week open. En om te antwoorden of ik zulke reacties had verwacht (favorites waren er in het begin nog niet eens)... Nee.. zo speciaal is het nu ook weer niet als je de echt leuke Multi-Caches hebt gedaan. Maar voor een carpool is hij wel grappig. Raymond
team nessa Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Dit is welliswaar de minst beroerde carpoolcache die ik heb gevonden, maar 56 favorites en 3 Geo d'Ors??? Heb ik dan geheel de dubbele bodem gemist waar de leuke cache (of mooie omgeving of originele puzzel of noem maar op) tevoorschijn kwam of zijn er werkelijk 56 van de 800 vinders geweest die echt nooit een leuke cache hebben gedaan? Laat duidelijk zijn: ik bedoel dit niet als verwijt naar de cachemaker, de cache is (in elk geval toen wij hem vonden) prima onderhouden en is voor een carpoolcache best grappig. Ik heb er geen moeite mee als hij wordt behouden (ken een cacher in de buurt, zal wel even vragen), maar om nou te zeggen "zonde als deze het archief in gaat", dat ook weer niet. Ik ben benieuwd of de legger zulke positieve reacties verwacht had bij het leggen van deze cache. Waar staat dat favorites alleen daarvoor bedoeld zijn? Ik geef ze ook voor originele verstopmethodes en dan hoeft dat helemaal geen mooie te zijn. Wat jij misschien geen leuke cache vindt kan een ander wel leuk vinden. Smaken verschillen gelukkig
BY Angels Geplaatst 16 januari 2012 Geplaatst 16 januari 2012 Misschien een mail sturen naar een aantal andere cacheleggers in die omgeving?
René Bliekendaal Geplaatst 17 januari 2012 Geplaatst 17 januari 2012 heb jullie al een mail gestuurd via geocaching.com maar je mag hem overzetten naar mij. Woon er maar 400m vandaan en vind het leuk om deze te onderhouden. zie me contact gegevens e.d. in de mail
De Zwarte Tovenaars Geplaatst 17 januari 2012 Auteur Geplaatst 17 januari 2012 Cache is inmiddels overgenomen. Er kan een slotje op dit topic.
Aanbevolen berichten