eikenhofjes Geplaatst 30 december 2011 Geplaatst 30 december 2011 En dan ook nog 1250 schroeven. We zien het wel als de power-trail online komt.
antarctica Geplaatst 30 december 2011 Geplaatst 30 december 2011 En dan ook nog 1250 schroeven. We zien het wel als de power-trail online komt. Alsjeblieft niet! Liever 1 topcache dan een powertrail! Antarctica
eikenhofjes Geplaatst 30 december 2011 Geplaatst 30 december 2011 Alsjeblieft niet! Liever 1 topcache dan een powertrail! Antarctica Doen ze toch een powertrail bestand uit allemaal topcaches. Anders blijven die schroeven ongebruikt.
keske27 Geplaatst 30 december 2011 Geplaatst 30 december 2011 En dan ook nog 1250 schroeven. We zien het wel als de power-trail online komt. Het voordeel hiervan is dat ze te leen worden gevraagd. Dus men krijgt de slagletters terug en de 1250 schroeven dus ook. ;-)
spoekie Geplaatst 31 december 2011 Auteur Geplaatst 31 december 2011 Don't worry, het wordt geen powertrail! Of het een topcache wordt, dat mogen jullie straks zelf beslissen, ik doe mijn best! Het worden in ieder geval zo'n 30 schroeven
Martijn&Martine Geplaatst 9 januari 2012 Geplaatst 9 januari 2012 Mijn slagletters zijn eventueel ook te leen, ook heb ik voor de liefhebber nog aluminium plaatjes. Neem bij interesse even contact op via ons profiel: klik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden