Spring naar bijdragen

Slagletters Te Leen Gevraagd


spoekie

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig een multi uit te zetten bij de Moerputten bij 's-Hertogenbosch. Heeft er iemand in de buurt een set slagletters en -cijfers die ik zou mogen lenen?

Ik kom ook bijna dagelijks in Waalwijk / Tilburg / Oisterwijk / Helvoirt.

 

Als iemand een plek weet waar je een goedkope set kunt kopen ben ik ook blij. De winkels die op andere plekken in het forum worden genoemd hebben niet meer de goedkope sets liggen.

 

 

Binnenkort online: De Spooktrein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedankt voor jullie snelle reacties.

 

Patje, Dit is een extra reden om naar Proost 2012 te gaan.

Ik maak graag gebruik van dit aanbod. Mijn eerste idee was om in de kerstvakantie te knutselen hieraan, maar dit wordt dan even later.

 

Koen-Thirza, ik heb deze set ook even bekeken op toolstation. Op het forum stond dat de letters bij voorkeur 8 mm moeten zijn voor goede leesbaarheid. Of is dit onzin?

 

Spoekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig een multi uit te zetten bij de Moerputten bij 's-Hertogenbosch. Heeft er iemand in de buurt een set slagletters en -cijfers die ik zou mogen lenen?

Ik kom ook bijna dagelijks in Waalwijk / Tilburg / Oisterwijk / Helvoirt.

 

Als iemand een plek weet waar je een goedkope set kunt kopen ben ik ook blij. De winkels die op andere plekken in het forum worden genoemd hebben niet meer de goedkope sets liggen.

 

http://kopen.marktplaats.nl/rs/slagletters/c0.html

ook nog een optie.dacht

zelf dat ze ietsje duurder waren.

gr gandalf

 

 

Binnenkort online: De Spooktrein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig een multi uit te zetten bij de Moerputten bij 's-Hertogenbosch. Heeft er iemand in de buurt een set slagletters en -cijfers die ik zou mogen lenen?

Ik kom ook bijna dagelijks in Waalwijk / Tilburg / Oisterwijk / Helvoirt.

 

Als iemand een plek weet waar je een goedkope set kunt kopen ben ik ook blij. De winkels die op andere plekken in het forum worden genoemd hebben niet meer de goedkope sets liggen.

 

http://kopen.marktplaats.nl/rs/slagletters/c0.html

ook nog een optie.dacht

zelf dat ze ietsje duurder waren.

gr gandalf

 

 

 

Binnenkort online: De Spooktrein

 

Dit ziet er op het eerste gezicht goed uit. Echter, de slagletters van 10 euro zijn maar 3 MM. Dit is te klein.

Bij 8 mm letters + cijfers + verzendkosten kom ik uit op een prijs van 30-40 euro. Is niet onoverkomelijk, maar is toch wel duur voor mogelijk eenmalig gebruik.

bewerkt door spoekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben bezig een multi uit te zetten bij de Moerputten bij 's-Hertogenbosch. Heeft er iemand in de buurt een set slagletters en -cijfers die ik zou mogen lenen?

Ik kom ook bijna dagelijks in Waalwijk / Tilburg / Oisterwijk / Helvoirt.

 

Als iemand een plek weet waar je een goedkope set kunt kopen ben ik ook blij. De winkels die op andere plekken in het forum worden genoemd hebben niet meer de goedkope sets liggen.

 

http://kopen.marktplaats.nl/rs/slagletters/c0.html

ook nog een optie.dacht

zelf dat ze ietsje duurder waren.

gr gandalf

 

 

 

Binnenkort online: De Spooktrein

 

Dit ziet er op het eerste gezicht goed uit. Echter, de slagletters van 10 euro zijn maar 3 MM. Dit is te klein.

Bij 8 mm letters + cijfers + verzendkosten kom ik uit op een prijs van 30-40 euro. Is niet onoverkomelijk, maar is toch wel duur voor mogelijk eenmalig gebruik.

 

als je alleen cijfers nodig hebt,scheeld

dit aanzienlijk in de prijs,want dit zijn er maar 9.

bv.coords in RD.

gr gandalf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie snelle reacties.

 

Patje, Dit is een extra reden om naar Proost 2012 te gaan.

Ik maak graag gebruik van dit aanbod. Mijn eerste idee was om in de kerstvakantie te knutselen hieraan, maar dit wordt dan even later.

 

Koen-Thirza, ik heb deze set ook even bekeken op toolstation. Op het forum stond dat de letters bij voorkeur 8 mm moeten zijn voor goede leesbaarheid. Of is dit onzin?

 

Spoekie

Ik vind deze ook goed leesbaar. Cache werd gewoon gevonden, dus andere vonden het ook leesbaar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoezo eenmalig?

Misschien krijg je wel de smaak te pakken. :thumbup:

En heb je gelijk een goede reden om ze wat vaker te gebruiken.

 

Daar heb je ook een punt. Ik houd dit in m'n achterhoofd.

Ik heb net bij de Praxis een doos RVS schroeven gekocht: 1250 stuks, was met korting, kon het niet laten liggen. Ik kan dus even vooruit. :thumbup:

 

Mocht iemand nog wat RVS schroeven nodig hebben voor een cache dan kan-ie ze bij mij ophalen.

bewerkt door spoekie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De slagletters vind je vaak wel (goedkoop) bij de bouw markten.

Probeer ook de 'goedkope' winkels eens ?

Lidl, Action, J en S (of was het J en H ?) .

De markt heeft ook nog wel eens wat bij die koek en zopie gereedschap kraampjes.

Volgens mij heb ik bij 1 van bovenstaanden een setje van tussen de 5 en 10 euro weggehaald eens.....

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De slagletters vind je vaak wel (goedkoop) bij de bouw markten.

Probeer ook de 'goedkope' winkels eens ?

Lidl, Action, J en S (of was het J en H ?) .

De markt heeft ook nog wel eens wat bij die koek en zopie gereedschap kraampjes.

Volgens mij heb ik bij 1 van bovenstaanden een setje van tussen de 5 en 10 euro weggehaald eens.....

:thumbup:

 

Bij de Praxis heb ik niets kunnen vinden, maar bij de Hornbach wel. Ik heb net een set gekocht, Wisvo in mooi houten kistje, Letters + cijfers, 36-delig, voor 12.95. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...