Spring naar bijdragen

Voorderingen Van Vernieuwde Site Van Geocaching.nl


keske27

Aanbevolen berichten

Hallo beste mensen/donateurs en volgers van geocaching.nl,

 

Bij deze open ik dit draadje, omdat er naar mijn idee vele cachers zijn die graag eens willen weten

hoe de voorderingen zijn met het vernieuwen van de website www.geocaching.nl

 

Ik ben zelf van mening dat degene die zich hebben aangemeld als:

donateur/volger ook recht heeft/hebben op de stand van zaken.

 

Ik ben mede-webeigenaar van een website en ook wij houden onze aangemelde bezoekers regelmatig op de hoogte

van de stand van zaken. (dit alles dmv een nieuwsbrief)

 

Dus het lijkt mij nu ook eens tijd te worden om een ieder op de hoogte te brengen van de stand van zaken.

Want dit alles veroorzaakt heel veel verwarring en onzekerheid bij de donateurs en volgers.

 

Het voorkomt ook vele trol-topics en verwarring.

 

Naar mijn idee word het eens tijd om een ieder op de hoogte te brengen van de stand van zaken.

 

Dus huppetee met de zogenaamde "billen bloot" om iedereen op de hoogte te brengen en te houden.

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hallo: 19 Gebruiker(s) lezen dit topic

3 leden, 16 gasten, 0 anonieme gebruikers

 

De leden kan ik zien maar van de 16 gasten niet,

maar ben van mening dat zij ook eens met de zogenaamde "billen" bloot moeten.

 

Dus 16 gasten kom op en verschuil je eigen niet achter gast, maar log in,

zodat een ieder kan zien wie je bent!!

Zijn jullie niet degene met een dubbel account??

En hier met olie lopen te gooien??

 

Vriendelijke Groet,

 

Keske27

bewerkt door keske27
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke poging Keske maar hier wordt het team niet vrolijk van denk ik.

Dit topic gaat als volgt lopen:

Jij krijgt steun, er wordt geklaagd, de mod geeft aan dat er aan gewerkt wordt, er wordt nog meer geklaagd, het topic wordt gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit gaat echt nergens over! Tjonge, jonge.....

 

Ben ik het helemaal mee eens Dit gaat echt nergens over! Tjonge, jonge.....

 

Hier sluit ik me bij aan ik zie het wel als ze zover zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt reuze mee met die verwarring en onzekerheid. Verreweg de meeste gasten zijn hier voor het forum. Wie behoefte heeft aan méér, en dat is slechts een kleine minderheid, kan bij de moedersite terecht. Ooit waren de aanvullende diensten van .com ontoereikend en/of ontoegankelijk en voorzag geocaching.nl in laagdrempelige alternatieven, maar die tijd is voorbij.

 

De grootste troef van gc.nl is het forum, altijd geweest. Sterker nog, gc.nl IS het forum. En dat forum wordt tegenwoordig vaardig gemodereerd. Hopbelletje heeft de notoire trollen onder controle en zelfs de oppertrol houdt zich tegenwoordig gedeisd. Alles wat gc.nl nog meer gaat bieden is meegenomen, maar het is de vraag of het iets toe zal voegen. Geoman en zijn team moeten zich vooral niet op laten fokken. Beter tellen ze hun zegeningen. Ze beheren al 10 jaar het grootste en meest populaire Nederlandstalige forum en daar kan geen enkele andere site aan tippen, zelfs .com niet.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Velen missen de Geo d'Or -functionaliteit. Als die pas weer werkt nadat er een nieuwe site is lijkt het me redelijk om te vragen wanneer die nieuwe site er dan is. Bij mijn weten is hier nog geen duidelijkheid over gegeven door de beheerders van gc.nl. Ook zie ik diverse mensen hulp aanbieden maar er wordt gewoon niet gereageerd.

Het zou ontzettend jammer zijn als gc.nl tenonder zou gaan aan een teveel aan radiostilte en onduidelijkheid en ik hoop van harte dat dat niet gebeurt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt reuze mee met die verwarring en onzekerheid. Verreweg de meeste gasten zijn hier voor het forum. Wie behoefte heeft aan méér, en dat is slechts een kleine minderheid, kan bij de moedersite terecht. Ooit waren de aanvullende diensten van .com ontoereikend en/of ontoegankelijk en voorzag geocaching.nl in laagdrempelige alternatieven, maar die tijd is voorbij.

 

De grootste troef van gc.nl is het forum, altijd geweest. Sterker nog, gc.nl IS het forum. En dat forum wordt tegenwoordig vaardig gemodereerd. Hopbelletje heeft de notoire trollen onder controle en zelfs de oppertrol houdt zich tegenwoordig gedeisd. Alles wat gc.nl nog meer gaat bieden is meegenomen, maar het is de vraag of het iets toe zal voegen. Geoman en zijn team moeten zich vooral niet op laten fokken. Beter tellen ze hun zegeningen. Ze beheren al 10 jaar het grootste en meest populaire Nederlandstalige forum en daar kan geen enkele andere site aan tippen, zelfs .com niet.

Natuurlijk zijn de meeste gasten hier voor het forum. De rest van de functionaliteit laat immers veel te wensen over... Maar het forum werkt nog steeds prima. Met de domain-naam zal dit ook altijd het meest bezochte forum blijven. Dit is immers het eerste forum dat nieuwkomers zullen vinden.

 

Dat d functionaliteit van .com nog steeds wat toevoegingen kan gebruiken laat de site van "de buren" wel zien. Ja, ik bedoel de site waar je hier niet over mag praten... Maar Vlindertje, je hebt wel gelijk dat de tijd dat de tijd dat .nl voor laagdrempelige alternatieven zorgde voorbij is. Die kans hebben ze nu wel gemist...

 

Het forum hier zal echter wel het meest populair blijven. Dat is ook een van de redenen dat ik hiet blijf hangen. Maar of ik zo blij ben met de moderatie die hier gebeurd... Zelf ben ik hier ook al eens "gemodereerd". Ik heb daar toen nog met de moderator over ge-pm-ed. Ik hoop in ieder geval dat de opmerkingen die ik toen gemaakt heb mee zij genomen. Dat zou al wat schelen...

bewerkt door wolojoli
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen kwestie van gemiste kansen. GC.nl is gewoon ingehaald door de ontwikkeling van gc.com. Vele jaren bood gc.nl mogelijkheden die bij .com niet voorhanden waren. De moedersite biedt die functies nu wel en geen enkele andere site kan die verbeteren, simpelweg omdat .com de database beheert en beschikt over professionele (betaalde) programmeurs.

 

Andere op gc.com georiënteerde sites kunnen tegenwoordig alleen nog wat eer behalen met bijzondere tooltjes, waar slechts een handvol geocachers incidenteel gebruik van maakt, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat gc.com ook die functies zal integreren. Eén ding zal gc.com echter nooit kunnen en willen bieden: een gezellige ontmoetingsplaats voor Nederlandstalige geocachers. En in die behoefte voorziet gc.nl al ruim 10 jaar. De populariteit van het forum is niet zozeer te danken aan de domeinnaam als wel aan mond-tot-mond reclame en het feit dat het forum in 10 jaar is uitgegroeid tot een ware 'schat' aan kennis en ervaring. GC.com voor de caches, GSAK voor de administratie en gc.nl voor de gezelligheid en het gemeenschapsgevoel, méér hebben verreweg de meeste geocachers niet nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC.com voor de caches, GSAK voor de administratie en gc.nl voor de gezelligheid en het gemeenschapsgevoel, méér hebben verreweg de meeste geocachers niet nodig.

 

De gezelligheid en gemeenschapsgevoel is de laatste tijd niet echt te vinden op gc.nl. Als dat het USP is van gc.nl, dan zou dit snel moeten veranderen.

Bovendien: schrap dan alle andere functionaliteit die verouderd is en/of niet werkt. Dit zorgt alleen maar voor verwarring en frustratie onder bezoekers en haalt de waarde van de site omlaag.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...