Spring naar bijdragen

Voorderingen Van Vernieuwde Site Van Geocaching.nl


keske27

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
ReizenReizen

De Geo d'Ors blijven bestaan. Dit onderdeel zal net als de statistieken worden opgenomen in de nieuwe website.

De site is voor 80% klaar. Momenteel zijn we bezig de bestaande functionaliteit over te hevelen en te testen.

Wat rest is de forum integratie en member synchronisatie.

Wat ik nog niet ga roepen is een lanceerdatum. We willen alles eerst uit en te na getest hebben voordat alles 'live' gaat.

Zie hier de link naar deze post van 22 oktober.

 

...In plaats van voortdurend onvrede te ventileren, en te verlangen dat het team verantwoording aflegt, is het beter van gedachten te wisselen over de manier waarop (het vernieuwde) gc.nl meerwaarde kan bieden, in aanvulling op het forum....
Ik ben benieuwd of die vernieuwde site er überhaupt zal komen. Vorderingen heb ik vooralsnog nog niet gezien. En dat is jammer.

 

Het is een beetje vreemd dat je oproept dat we in dit forum geen kritiek mogen leveren. Draadjes die gesloten worden die gaan over onderwerpen die veel mensen bezig houden leveren ook niet echt mee aan een open constructieve atmosfeer. Natuurlijk kan je begrip vragen voor de nukken van deze niet meer bijgehouden en verouderde site; maar begrip kan nooit worden opgeëist.

 

Dus tot dat ik verbetering zie, zal ik je blijven beoordelen op daden, niet op woorden.

Vanzelfsprekend blijven al mijn Geo'dors ingetrokken. Ondanks dat sommige cache eigenaren zich hierdoor benadeeld voelen.

 

Zilvervloot.

 

Geoman & Vlindertje,

 

We zijn inmiddels zo'n twee maanden verder. Zit er enige progressie in de ontwikkeling van "de nieuwe site"?

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...