bekro Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Ik wil graag van mijn statistieken van die mooie grafieken ed hebben op mijn account. Is er iemand die mij stap voor stap verder kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Er zijn een paar mogelijkheden. Heb je GSAK ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
technetium Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 Of kun je scripten? (Het script dat ik gebruik is waarschijnlijk strijdig met de terms of use van Groundspeak inc., daarom vanaf hier geen verwijzing er naar toe) Tc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
n0kk0 Geplaatst 22 november 2011 Share Geplaatst 22 november 2011 ik heb je even een PM gestuurd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekro Geplaatst 23 november 2011 Auteur Share Geplaatst 23 november 2011 Ik heb gsak, weet niets van scripten af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
terp1234 Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Je hoeft ook niet zelf te scripten. In GSAK kun je de macro's FindStatGen3.gsk en GenUploadStats.gsk laden. Als je dan de tweede draait en options kiest, kun je van alles kiezen wat je op je pagina wilt laten zien. Even mee stoeien wat er allemaal modelijk is, maar het werkt wel makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Haelder Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 De macro's voor GSAK kun je hier downloaden: GenUploadStats FindStatGen3 suc6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
topzoekertje Geplaatst 23 november 2011 Share Geplaatst 23 november 2011 Stap voor stap doe je het volgende: - Een pocket-query met je gevonden caches draaien op geocaching.com. - De pocket-query downloaden en in GSAK laden. Ik heb hiervoor een nieuwe database in GSAK aangemaakt. - De macro's downloaden via de hiervoor gegeven links en opslaan in de directory macro's in je GSAK-directory. - De macro's installeren via het menu van GSAK - De macro genuploadstats draaien en eventueel de opties aanpassen. Als het goed is staan nu de grafieken in je profiel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden