Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Voordat er mensen zijn die 'mag niet' roepen. Gisteren voor een tweede keer dezelfde cache gelopen echter niet voor een tweede keer gelogd. het is alweer 1,5 tot 2 jaar geleden dat ik samen met mijn dochter de cache 'Rijtjeshuis' had gelopen. Gisteren hadden een paar vrienden van mij zin om een cache te zoeken en heb ik ze deze cache aangeraden. Uiteindelijk ook in de auto gesprongen en gezamenlijk op pad geweest. Dan blijkt hoe een landschap/bos binnen twee jaar totaal kan veranderen. Er zaten locaties tussen waarbij ik zoiets had van ' komt mij bekend voor' Bij andere punten was alles totaal veranderd. Onderhoud aan het bos en daarbij de invloeden van het seizoen. Heb mij bij het zoeken afzijdig gehouden en over de schouders meegekeken. De verrassing kwam toen wij nog twee waypoints te gaan hadden en de zon onder was gegaan. Een betrokken lucht dus ook geen maanlicht, kortom: echt stikke donker. In het bezit van een kleine zaklantaarn die helaas defect was (aan--uit---aan----uit). Op een gegeven moment mijn iPhone gepakt en het cameralampje (LED) daarvan gebruikt als zaklantaarn.. gevolg de camera van de iPhone heeft meegelopen als het LED lampje brande.... hier het resultaat:

bewerkt door Ervani
Geplaatst

Bij heel veel van dit soort vragen heb ik vaak zoiets van, als het kan moet jezelf bedenken wat goed is.

Als zo'n vraag gepost word zijn er meerdere antwoorden/ideeën mogelijk. Geocaching is net als elke andere hobby die op meerdere manieren gespeeld kan worden en er blijven altijd voors en tegens.

Dus, doe wat je goed acht! (En als de CO er problemen mee heeft kan je het altijd nog aanpassen.)

Groet, Bas2

Geplaatst

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee. Zeker niet als je 'm niet voor de 2e keer logt. Hoewel mij dat ook een keer per ongeluk is overkomen. Maar wat zouden de bezwaren kunnen zijn als iemand een cache voor de 2e keer logt. Ik vind het anders dat je een ander team de eindlocatie van een multi kado doet, al vind ik zelfs dat iets wat je zelf moet weten. Zolang je niemand tot last bent, mag het van mij wel hoor! Iedereen is toch lekker op zijn eigen manier met hetzelfde spelletje bezig, laat elkaar dan toch ook....

Geplaatst

Wie kan je ervan weerhouden een mooie wandeling vaker te maken?

Ik neem kennissen die iets over geocaching willen weten, het liefst mee op een wandeling die ik eerder gedaan heb en waar ik van weet dat ie leuk is!

100% kans op vinden, en m'n gasten hebben een leuke wandeling!

Natuurlijk log ik geen 2e keer.

Antarctica

Geplaatst

De vraag of je een cache voor een tweede keer mag loggen is hier niet aan de orde, tenzij ik het verkeerd begrijp. Het gaat volgens mij om het leuke filmpje: The Cache Wish Project. Doet me denken aan een film die minder goed afliep.

Geplaatst

Het was voor mij geen vraag want ik bepaal mijn eigen regels, sterker ik hou mij niet aan regels. Nogmaals het was geen vraag maar gewoon een titel van een topic, er staat immers geen vraagteken achter :-)

Geplaatst

De vraag of je een cache voor een tweede keer mag loggen is hier niet aan de orde, tenzij ik het verkeerd begrijp. Het gaat volgens mij om het leuke filmpje: The Cache Wish Project. Doet me denken aan een film die minder goed afliep.

Precies, het was inderdaad geen vraag die ik stelde het was slechts en titel voor de topic. Het deed mij ook aan Blair Witch project denken, dat overigens een goede film is.

Geplaatst

Het was voor mij geen vraag want ik bepaal mijn eigen regels, sterker ik hou mij niet aan regels. Nogmaals het was geen vraag maar gewoon een titel van een topic, er staat immers geen vraagteken achter :-)

Klinkt lekker stoer natuurlijk :mellow: ,maar dat zal dan veel botsingen geven met anderen ....... jouw "vrijheid" wordt begrensd door de vrijheid van anderen.

Geplaatst

tja stel je zou hem wel 2x willen loggen.. niks mis mee.. die functionaliteit zit gewoon in de site .. kijk maar naar het unique finds on unique caches (weet ff de juiste bewoording niet meer) gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt dus.

Geplaatst
Het was voor mij geen vraag want ik bepaal mijn eigen regels, sterker ik hou mij niet aan regels.

Is er dan echt niemand die hier een paradox in ziet?

Geplaatst

Natuurlijk wel, maar het enige dat Ervani wil is onrust stoken en mensen uit fe kast lokken. Laat maar, daar doe ik niet aan mee (of is dit ook een paradox??)

Geplaatst

Jammer dat Ervani zich niet aan zijn eigen regels wil houden door hier niet terug te komen. Dat heb ik hem al meerdere malen zien schrijven.

Voeg de daad nu eens bij het woord en laat je eigen account nu eens met rust.

Dat jij het wel een leuk genoeg filmpje vind om op internet te gooien verbaast mij zeker niet. Gelukkig is het filmpje voor het grootste gedeelte zwart en bespaart zo ook nog energie. En daarmee is een zwarte achtergrond toch nog een beetje groen.

Geplaatst

Mijn god wat een hoop stennis om niks.... ik plaats alleen een filmpje en men begint weer moralistische verhalen op te steken. En de reactie van sommige... pfff... laat maar dag.

Geplaatst

Natuurlijk wel, maar het enige dat Ervani wil is onrust stoken en mensen uit fe kast lokken. Laat maar, daar doe ik niet aan mee (of is dit ook een paradox??)

Het enige wat Ervani deed was een filmpje plaatsen, dat mensen niet de moeite nemen om goed te lezen is niet zijn fout en dat hij dan gepikeerd reageert snap ik ook wel.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...