Spring naar bijdragen

Foto Plaatsen Bij Log. Hoe?


Udoos

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Durf bijna geen vraag meer te stellen hier, mijn 1e vraag liep nogal uit de hand met 215 antwoorden :blush:

Maar ik probeer het toch omdat het nu een praktische vraag is. Hoe zet ik een foto bij een log op gc.com? Ik kan nergens een upload button of iets dergelijks vinden. Elke cache heeft wel een gallery en ik zie ook rechtsboven staan: lof your visit en view gallery maar ook hier geen uploadmogelijkheid. toen mijn profiel geprobeert, maar daar ook niet kunnen vinden. Zoekfunctie hier (.nl) en daar (.com) op het forum geven ook geen resultaat, dus wie oh wie??

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na het schrijven en posten van je logje heb je pas de mogelijkheid om een foto te uploaden.

1. Direct na het schrijven en verzenden van je logje krijg je je geschreven log te zien. Rechtsboven bij je log zie je dan een link 'Upload Image'.

2. Later kan je altijd terug gaan naar de cache pagina, je logje opzoeken en rechts onderaan je eigen logje zie je een link 'Upload Image'.

 

Edit: Owja en uiteraard gewoon doorgaan met vragen stellen, daar is het forum voor :beerchug:

bewerkt door Japiejoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Udoos,

 

Je kunt je log openen en daarbij zie je enkele links; edit log, delete log en upload image.

Succes met het plaatsen van mooie foto's bij je logs!

 

Groeten,

Wiztel

 

edit: Zoals nu ook daar anderen gemeld ;-)

bewerkt door Wiztel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...