Spring naar bijdragen
  • 0

Oziexplorer; Wie helpt?

Vraag

Geplaatst

Ben op het moment met een cache bezig waar ik op het snijpunt van twee coordinaten moet zijn, en aangezien ik nieuw ben valt het me nog niet mee. Ook ben ik zeer benieuwd naar oziexplorder, hoe werkt dat in hemelsnaam. En ook zou ik graag mijn gps ontvanger door en door willen leren kennen, welke ervaren rot in het spel kan me iets leren. Woon in Emmen.

groeten iwan.

Team Traanbok.. ;)

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Maar nu heb ik nog steeds geen andwoord op mijn vraag wie mij kan helpen bij oziexplorder. Want daar snap ik dus echt de ballen van.

Hmm, als jij ca 40 km wilt sturen, dan wil ik je wel verder helpen met Ozi.

Echter welk probleem heb je met Ozie?

• 0
Geplaatst

ik heb een cd met allemaal kaarten erop maar die kan ik niet openen in ozi, dan moet ik hem eerst registreren, dat was ik eigenlijk niet van plan. via de link van bruine beren krijg ik het ook niet voor elkaar. ik ben helemaal nieuw op dit gebied en het valt niet mee dan.. toch bedankt voor jullie hulp.

iwan

• 0
Geplaatst
het gaat om de slecht weer cache, daar moet ik een snijpunt vinden

Lees in dat geval dit draadje ook nog maar eens door. :angry:

• 0
Geplaatst

Wie snapt er wel iets van Ozi?

Ik denk dat hij zichzelf niet eens snapt. Die Osbourne is net zo lijp als een schele kanarie met winterzalftenen ;)

Oeps, voor dat ik weer problemen krijg, de schele kanarie slaat echt niet op onze nieuwe forumgebruiker Gsnel en of partner. Die winterzalftenen heb ik wel van hun gepikt. Ik wou dat ik het niet gedaan had. Het jeukt verschrikkelijk.

Tja en dat terwijl we helemaal geen winter hebben gehad. En die schele kanarie slaat dus op Ozi.

Goed gedaan Biertjuh, lekker dokken vent. Iedereen die over de 500 berichtjes komt mot betaluh. Trouwens, geen maniak?

Ik betaal per posting die ik hier plaats. :angry: Ik heb vooruit betaald en ik heb nog ff

GRTZ

Kruimeldief :lol1: Vroeguh moest je kogels zelf kopen. Nu worden ze met de post per brief bezorgd.

• 0
Geplaatst

Ik denk dat hij zichzelf niet eens snapt. Die Osbourne is net zo lijp als een schele kanarie met winterzalftenen :D

Oeps, voor dat ik weer problemen krijg, de schele kanarie slaat echt niet op onze nieuwe forumgebruiker Gsnel en of partner. Die winterzalftenen heb ik wel van hun gepikt. Ik wou dat ik het niet gedaan had. Het jeukt verschrikkelijk.

Tja en dat terwijl we helemaal geen winter hebben gehad. En die schele kanarie slaat dus op Ozi.

Goed gedaan Biertjuh, lekker dokken vent. Iedereen die over de 500 berichtjes komt mot betaluh. Trouwens, geen maniak?

Ik betaal per posting die ik hier plaats.  :angry: Ik heb vooruit betaald en ik heb nog ff

GRTZ

Kruimeldief :lol1: Vroeguh moest je kogels zelf kopen. Nu worden ze met de post per brief bezorgd.

Gaat het, Kruimel? ;)

• 0
Geplaatst

Die winterzalftenen heb ik wel van hun gepikt. Ik wou dat ik het niet gedaan had. Het jeukt verschrikkelijk.

Ik betaal per posting die ik hier plaats.  :angry: Ik heb vooruit betaald en ik heb nog ff

GRTZ

Kruimeldief ;) Vroeguh moest je kogels zelf kopen. Nu worden ze met de post per brief bezorgd.

Belofte maakt schuld dus gisteren al geld overgemaakt maar nog steeds geen donateur :no: Jullie hadden me trouwens wel even mogen vertellen dat ik bij 500 geen maniakale gebruiker werd. Maar ja ik heb voorlopig even te gaan, de 1000 is nog niet in zicht, eerder Kruimel met 2000 :yes:

Hoewel het jammer is dat je last hebt van winterzalftenen, het is te merken op het forum, je aantal geplaatste berichten lopen terug ;)

Groetjes van Marja :Ddie ook mee moest dokken :lol1:

• 0
Geplaatst

Je kunt gerust nog een flinke pot krijgen hoor, we hebben genoeg :angry:

• 0
Geplaatst

Je hebt gelijk Kruimel. Blijkbaar is de lat wat hoger gelegd, want ik ben ook weer "gedegradeerd" naar "Intense gebruiker".

Of ze hebben ingezien dat je voor de titel "maniak" toch wat meer in je mars moet hebben. :angry:

• 0
Geplaatst

ik gooi het bijltje er bij neer. Ben bang dat het nog te hoog gegrepen is , Ben nog helemaal nieuw en als ik alles zo eens door lees wordt het er niet makelijker op. Zit er niets op mijn gps ontvanger dat ik snijpunten kan bepalen? Dit is misschien wel een hele domme vraag maar stel hem toch maar. (Garmin etrex summit).Ben nog maar een week bezig met het geocaching en moet nog een heleboel leren dat is me nu wel duidelijk.

toch bedankt iedereen iwan :angry:

• 0
Geplaatst
ik gooi het bijltje er bij neer. Ben bang dat het nog te hoog gegrepen is , Ben nog helemaal nieuw en als ik alles zo eens door lees wordt het er niet makelijker op. Zit er niets op mijn gps ontvanger dat ik snijpunten kan bepalen? Dit is misschien wel een hele domme vraag maar stel hem toch maar. (Garmin etrex summit).Ben nog maar een week bezig met het geocaching en moet nog een heleboel leren dat is me nu wel duidelijk.

toch bedankt iedereen iwan :angry:

Iwan, geen paniek! Rustig an. Met OZI een snijpunt bepalen is eenvoudig, maar als je de plaatjes nog niet in beeld hebt, dan mis je toch iets fundamenteels. Maar op de 1e CD staat (als het goed is) wel hoe je om bepaalde zaken heen komt.

Ik kan en wil er niet meer over zeggen ivm de illegale aanpak en de regels die er over gelden in dit forum. Zoek eens op internet...

• 0
Geplaatst

Je moet de moed niet zo gauw opgeven. Er wordt zo nu en dan wat omheen gedraaid, omdat niemand een antwoord paraat heeft. Daar moet je gewoon doorheen kijken.

Ik heb eens goed naar je vraag gekeken.

Je hebt dus twee coördinaten...hmmmm...en daar wil je het snijpunt van weten. Dát lijkt me al een hele moeilijke zaak. Volgens mij heb je namelijk die twee coördinaten al nodig om één lijn te trekken. Met één lijn is het verdomd lastig om een snijpunt te krijgen. Dus heb je nóg een lijn nodig en dus nóg twee coördinaatstellen. Dus je vraag is niet helemaal goed.

En dan je GPS door en door leren kennen. Tsja, dat doe je toch alleen maar door er veel gebruik van te maken. Dat is niet dan met een....

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...