Spring naar bijdragen

Cache Terugplaatsen Onder Andere Naam


Fantasties

Aanbevolen berichten

Ik bezit een cache op een ruim uur rijden van mijn huis (NUTS) die nogal onderhoud-gevoelig is. Dit was uiteraard niet mijn bedoeling bij het plaatsen en ik dacht hem toch echt redelijk onderhoudsvrij gemaakt te hebben. Maar helaas ligt hij er nu weer uit voor onderhoud.

 

Ik vraag me af of ik er niet verstandiger aan doe om de eindcache (het onderhoudsgevoelige deel) te hergebruiken in een cache dichtbij huis. Als ik dit zou doen hoe pak ik dit dan "administratief" aan?

 

De oude cache kan ik archiveren en op dezelfde locatie een nieuwe voor terugplaatsen met een simpele eindcache. Maar dan hebben de mensen die hem al gelopen hebben er opeens een 5sterren oppikkertje bij (alhoewel er dan denk ik wel een sterretje afgaat).

Daarnaast kan ik dan de eindcache hergebruiken in een cache in Brabant. Maar dezelfde cachers hebben dan ook het voordeel dat ze het eindpunt van deze cache al kennen.

 

Iemand een beter idee of moet ik er gewoon niet te moeilijk over doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kunt in overleg met een reviewer de cache verplaatsen. Dan blijf je dus dezelfde GC-code gebruiken, maar op een andere plaats. Ik weet niet precies welke voorwaarden er zijn, maar dat kan een reviewer je ongetwijfeld uitleggen. Daarmee voorkom je de nadelen van het gebruik van je eindcache in een nieuwe cache (alhoewel je daar ook weer niet te zwaar aan moet tillen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een toeval en het zou ook jammer zijn, want deze cache was sinds twee dagen in the picture om eens te bezoeken gezien de lovende logjes.

Wat mij (en P) opviel is dat ie weinig bezocht wordt, vaak is dat in combinatie met mooie logjes een goed teken (moeilijke caches worden tegenwoordig minder bezocht).

Voor ons losgeslagen groepje n8cachers, maar ook wel in voor een lastige/betere dagmulti, juist een uitdaging.

 

Je kunt ook overwegen de cache te laten adopteren door een gemotiveerde local indien hij zo uniek is.

Anders zou ik hem gewoon lekker archiveren en in je eigen woonomgeving een nieuwe uitdaging maken.

De multi ombouwen tot tradi is natuurlijk niet zo spannend, tenzij het eindpunt vrijwel onmogelijk te benaderen is.

Suc6 met je beslissing :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cache verplaatsen heeft geen zin. Het is een multi dus dat wordt een heel andere Cache...

 

 

Wat een toeval en het zou ook jammer zijn, want deze cache was sinds twee dagen in the picture om eens te bezoeken gezien de lovende logjes.

Wat mij (en P) opviel is dat ie weinig bezocht wordt, vaak is dat in combinatie met mooie logjes een goed teken (moeilijke caches worden tegenwoordig minder bezocht).

Voor ons losgeslagen groepje n8cachers, maar ook wel in voor een lastige/betere dagmulti, juist een uitdaging.

 

Je kunt ook overwegen de cache te laten adopteren door een gemotiveerde local indien hij zo uniek is.

Anders zou ik hem gewoon lekker archiveren en in je eigen woonomgeving een nieuwe uitdaging maken.

De multi ombouwen tot tradi is natuurlijk niet zo spannend, tenzij het eindpunt vrijwel onmogelijk te benaderen is.

Suc6 met je beslissing :thumbup:

Nouja geheel toevallig is het niet ;-). En tsja adopteren is zeker geen optie. Maar daar kom je wel achter als em gedaan hebt. Want voorlopig hou ik em nog wel in de lucht (hoop ik).

 

En archiveren vind ik weer zo zonde van de route. Want dat is ook geen 1, 2, 3tje :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tsja adopteren is zeker geen optie. Maar daar kom je wel achter als em gedaan hebt.

Deze opmerking begrijp ik niet, en ik heb de cache wel gedaan. Waarom zou een dichterbijwonende cacher die het onderhoud op zich zou willen nemen deze niet kunnen adopteren?

 

En dan voor dichter bij huis weer zo'n mooi knutselwerkje maken ;-) Ik vond het zelf een pareltje van een cache (met name de puzzel, maar ook de eindcache mocht er wezen) en het zou jammer zijn als die op de een of andere manier verdwijnt, ook al hergebruik je dan items elders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg,...

 

Op global is een coinverloting aan de gang en daar wordt gevraagd om reclame te maken voor een cache die je erg leuk/spannend/geweldig vind.... Fantasties, je mag 3 x raden wat MIJN keuze was. :rolleyes:

 

Ik ben nuts van deze cache

 

Ah, de link schijnt niet te werken, nog een keer proberen;

http://www.de buren.eu/forum/default.aspx?g=posts&m=21717#post21717

 

edit2: Blijkbaar mag ik niet doorlinken naar de conculega..dan moet je zelf maar even mijn post opzoeken: Coinverloting: 2 schitterende cooins post #61

bewerkt door Helene
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En tsja adopteren is zeker geen optie. Maar daar kom je wel achter als em gedaan hebt.

Deze opmerking begrijp ik niet, en ik heb de cache wel gedaan. Waarom zou een dichterbijwonende cacher die het onderhoud op zich zou willen nemen deze niet kunnen adopteren?

 

Zonder veel te verklappen is dat niet uit te leggen denk ik. De (eind)cache is te complex om zomaar even over te dragen.

Niet dat het nou zo ingewikkeld is maar ....... :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja zeg,...

 

Op global is een coinverloting aan de gang en daar wordt gevraagd om reclame te maken voor een cache die je erg leuk/spannend/geweldig vind.... Fantasties, je mag 3 x raden wat MIJN keuze was. :rolleyes:

 

Ik ben nuts van deze cache

 

Ah, de link schijnt niet te werken, nog een keer proberen;

http://www.de buren.eu/forum/default.aspx?g=posts&m=21717#post21717

 

edit2: Blijkbaar mag ik niet doorlinken naar de conculega..dan moet je zelf maar even mijn post opzoeken: Coinverloting: 2 schitterende cooins post #61

 

Maken ze nu van die link www.deburen ??? Dit slaat echt alles!!! We weten allemaal over welke site het gaat. Mogen we nu ineens geen linkjes meer plaatsen hier op de site? Ik snap dat ze niet willen dat je zegt: Kom mensen, ga met zijn alle naar deze site en ga hier weg. Maar om gewoon iets te laten zien??!

Als dat de nieuwe regels zijn, dan mogen er dus helemaal nergens meer linkjes naar geplaatst worden lijkt mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...