Spring naar bijdragen

Banner Toevoegen


pepijn9

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vandaag mijn 1ste cache geplaatst, maar die is niet door de review gekomen omdat ik een extra opdracht

heb toegevoegd waarvan de oplossing gemaild moest worden naar de C.O. (ik dus) Dat mag geruime tijd niet meer, kreeg ik te horen. (Zóveel regels, pfff) Nu zat ik te denken: Als ik de extra opdracht dan waardeer met een Banner, heb ik ws. het probleem ondervangen? Ik heb er best aardig wat werk van gemaakt en zou het erg jammer vinden als ik de extra opdracht helemaal weg zou moeten halen.

Alleen: Ik heb werkelijk géén idee hoe dat in z'n werk gaat: Een Banner toekennen, toevoegen enz.

Alle tips/links zijn dus welkom.

bvd

 

Tom (Pepijn9)

 

Waarschijnlijk ben ik de zóveelste met deze vraag, maar ik ben nieuw op het forum en nog aan het uitvogelen hoe eea werkt hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

hoi leuk dat je een cache hebt gemaakt.

 

Ik hoop dat het alleen niet de zoveeltste filmrol onder de steen is geworden.

 

banners etc hoeven niet, maar is natuurlijk wel leuk om de pagina mee te maken. Leukste blijft het allemaal in een thema te gieten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis zeker geen filmrolletje. :no: Lekker doosje met logboekje/logpotlood, ruimte voor goodies/TB's enz.

Als extra opdracht een MP3 speler met 1 track erop waarvan je dan de artiest en track moet raden en t antwoord mailen, maar dat laatste mag dus niet meer. (Dacht ik ff origineel te zijn!) ipv het antwoord te mailen voor een 'found'log ben ik nu van plan het antwoord van de extra opdracht te 'waarderen' met een Banner.

 

Heb de reviewer dit voorstel ook al gedaan en gevraagd om feedback/links enz.

 

Bedankt voor het meedenken!

 

Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorzover ik begrijp wilde de cacheplaatser dat er een extra email wordt gestuurd voordat je de found mag loggen op de website. En dat mag dus niet volgens de regel:

http://support.groundspeak.com/index.php?pg=kb.page&id=309

Physical geocaches can be logged online as "Found" once the physical log has been signed. An exception is Challenge Caches, which may only be logged online after the challenge requirements have been met and documented to the cache owner's satisfaction.

 

For physical caches all logging requirements beyond finding the geocache and signing the log are considered additional logging requirements (ALRs) and must be optional. Cache finders can choose whether or not to attempt or accomplish such tasks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik cache zelf nog maar iets meer als een jaar, maar hier wil ik wel even mijn mening over geven:

 

Als je de cache gevonden ebt, en je naam netjes in het logboek hebt gezet, mag je de cache ook online loggen. Daar mogen geen extra voorwaarden aan zitten. De CO kan dit immers controleren.

 

Wil je iets met die MP3 doen, dan heb je twee opties: Maak er een mysterie van zoals al is voorgesteld. Zet de MP3 dan online, en geef de werkelijke coordianten alleen door aan mensen die het goede antwoord weten...

 

Of maak er een kleine multie van, en verwerk de vraag in het eind-coordinaat.

 

Wat die banner betreft: Wel een leuk idee, maar dat gaat niet werken. Iedereen kan immers die banner plaatsten. Daar hoeven ze in principe niet eens de cache voor te doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wolojoli...Weer genoeg info om op me in te laten werken.

wbt de banner: Die kan je toch ook 'geheim' houden en mailen naar de user/geocacher die een 'found' gelogd heeft, zodat hij/zij die zelf toe kan voegen aan zijn/haar profiel?

bewerkt door pepijn9
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...