Spring naar bijdragen

Banner Toevoegen


pepijn9

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wolojoli...Weer genoeg info om op me in te laten werken.

wbt de banner: Die kan je toch ook 'geheim' houden en mailen naar de user/geocacher die een 'found' gelogd heeft, zodat hij/zij die zelf toe kan voegen aan hun profiel?

Ja, dat kan. Maar dat wil niet zeggen dat alleen die cachers de banner kunnen toevoegen...

Het is namelijk heel simpel om de profielen van mensen die een bepaalde cache gedaan hebben te bekijken. En daar staat dan ook een eventuele banner in. Met de broncode, die met twee muisklikken te achterhalen is...

Ik weet niet of zo iets gebeurd hoor. Maar als je een cache uitbrengt met een banner, die alleen als extra voorwaarde te krijgen is, dan vraag je om dit soort dingen ben ik bang.

Mijn "advies": Als je een leuke cache in gedachte hebt, breng hem gewoon uit. Zonder extra voorwaarden. Leer daarna van de logjes die je krijgt, ga zelf ondertussen lekker door met cachen, en leer ervan...

 

Ik heb naar aanleiding van je vraag het idee dat je nog niet erg veel caches gedaan hebt. Dat hoeft geen probleem te zijn hoor, wie weet is de cache die je in gedachte hebt een heel leuke. Maar om er direct extra dingen aan gaan hangen is misschien niet zo slim. Vandaar dat ik zeg: Breng deze cache gewoon uit zonder gekke dingen, en leer van de logjes die je krijgt. Ga ondertussen lekker door met cachen, dan krijg je zelf ook meer ervaring, en dus meer een idee over mogelijkheden en wat je leuk vind aan al bestaande caches. Als je dan die kennis kunt combineren met een nieuw idee zul je verzekerd zijn van fav-puntjes en geo do'rs.

 

Maar laat je niet tegenhouden hoor! Breng die cache gewoon online! Als ie dan achteraf tegenvald heb je er in ieder geval van geleerd!. En wie weet ben ik wel te sceptisch op het moment, en kom je gewoon met een prachtige cache. Maar dat weten we pas als ie online komt. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben het helemaal eens met wolojoli eens, breng de cache uit zoals hij is zonder extra.

Of stop er een mp 3 in met het geluidsbestand, laat de mensen dan SMSen naar een bepaald nummer, die hen vervolgens weer naar een andere cache brengt. Een soort bonus/mysterie, met banner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 verzoekje: mocht je op de een of andere manier die extra opdracht in je cache versleutelen, vertel dan op je cachepagina dat deze specifieke kennis vereist is. Het heeft nl. niets met geocachen te maken en het is erg frustrerend als je de cache helemaal gelopen hebt en vervolgens (misschien zelfs wel na een fysieke log) niet kunt loggen omdat je onverwachts toevallig niet dezelfde muzieksmaak hebt als de cache eigenaar. :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...