Spring naar bijdragen

Korte Presentatie Geocaching


ferrys

Aanbevolen berichten

Wie van de Geocaching organisatie of enthousiast gebruiker wil een korte presentatie (pitch) houden over Geocaching tijdens het door ANWB en Movinnio (waarvan ik voorzitter ben) symposium "Langzaam Verkeer boekt snelle vooruitgang" op 10 november bij de ANWB te Dren Haag ???? De pitch mag hooguit 3 minuten duren. Voor degene die pitch houdt is er nog de mogelijkheid om in de pauze van het symposium een statafel te bemannen en iets meer over Geocaching te vertellen en te laten zien.

Wie Wil ?????????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Alleen fantaseert geocaching.nl er nog bij dat het een dochter van geocaching.com is (zie pagina "Wie zijn wij").

Oh ja, en "De officiële GPS Cache Hunt Site" (zie titelbalk op de hoofdpagina)

Ja dat doet het hem wel, zo'n woordje als 'officieel'...misschien geeft het de site een (hard nodige) boost als er bijvoorbeeld nog 'erkend' of 'koninklijk' bij wordt verzonnen?

 

nou wel de Official partner van groundspeak in elk geval.

Tsja, dat is een nogal holle kreet ...

en voor de volledigheid: dat is geocaching.nl ook al een paar jaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alleen fantaseert geocaching.nl er nog bij dat het een dochter van geocaching.com is (zie pagina "Wie zijn wij").

Oh ja, en "De officiële GPS Cache Hunt Site" (zie titelbalk op de hoofdpagina)

Ja dat doet het hem wel, zo'n woordje als 'officieel'...misschien geeft het de site een (hard nodige) boost als er bijvoorbeeld nog 'erkend' of 'koninklijk' bij wordt verzonnen?

He, dat is een goed plan: officieel erkend geocaching website

'Koninklijk' gaat niet lukken, want dat is een beschermde term.

 

Maar zullen we nu weer proberen ontopic te gaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat is inderdaad wel riskant. Het hoeft natuurlijk niet op waarheid te berusten (dat gc.nl een dochter is van gc.com is immers ook de grootst mogelijke onzin), maar het is wel handig als je tenminste geen rechtszaak aan je broek krijgt.

Oeps, poging tot terug on topic gaan mislukt. Dat lukt jou vast beter, kalkendotters.

 

Alleen fantaseert geocaching.nl er nog bij dat het een dochter van geocaching.com is (zie pagina "Wie zijn wij").

Oh ja, en "De officiële GPS Cache Hunt Site" (zie titelbalk op de hoofdpagina)

Ja dat doet het hem wel, zo'n woordje als 'officieel'...misschien geeft het de site een (hard nodige) boost als er bijvoorbeeld nog 'erkend' of 'koninklijk' bij wordt verzonnen?

He, dat is een goed plan: officieel erkend geocaching website

'Koninklijk' gaat niet lukken, want dat is een beschermde term.

 

Maar zullen we nu weer proberen ontopic te gaan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, grappig dat zo'n topic weer een heel andere kant op gaat als wat de bedoeling van de topic starter is. Zo zijn we inmiddels al weer zo'n 10 berichtjes verder, maar heeft de TC nog steeds geen antwoord op zijn vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, grappig dat zo'n topic weer een heel andere kant op gaat als wat de bedoeling van de topic starter is. Zo zijn we inmiddels al weer zo'n 10 berichtjes verder, maar heeft de TC nog steeds geen antwoord op zijn vraag.

dat heeft ie allang, maar jij ziet dat niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraag ook eens op de buren. gc.nl is niet de vertegenwoordiger van geocaching/groundspeak in Nederland en op dit moment ook niet het meest betrokken bij geocaching.

 

Zelf kan ik 10 November niet anders had ik de uitdaging graag aangenomen, geocaching in 3 minuten

 

 

ik denk dat de intereese daar niet zo groot voor is, er is daar gewoonweg te weing "eer" lees "borst klopperij" te behalen.

 

Barny, (die even zijn avator hooft niet kan tonen omdat Globalgekkie Mars Express zonodig moest klikken bij Groundspeak, en ik dus een hoop foto's kwijt ben)

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

vraag ook eens op de buren. gc.nl is niet de vertegenwoordiger van geocaching/groundspeak in Nederland
is de buren dat dan wel?

 

Dat geef ik toch ook niet aan... gc.nl zegt dat ze de Nederlandstalige dochter zijn van .com Ik heb niet gezegd dat global de vertegenwoordiger is Nederland. Alle 2 zijn ze partenr van grounspeak. Niet meer en niet minder

 

Geocaching.nl is gemaakt met als enige doel het promoten en ondersteunen van het in 2001 ontstane Geocaching.De geestelijk vader van dit spel is Jeremy Irish, webmaster/founder van Geocaching.com, webdeveloper en 'tech head' uit Seattle, Washington area, USA.

 

Deze Nederlandstalige dochter wordt onderhouden door Stichting Geocaching Nederland.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...