Spring naar bijdragen

Korte Presentatie Geocaching


ferrys

Aanbevolen berichten

Zucht beginnen we weer.

 

Ik denk dat sinds de val van GCnl je beter op forums.groundspeak een topic kan aanmaken. Dan spreek je nog meer mensen aan.

 

Misschien moet de TS dan ook een topic aanmaken op metacaching.nl en terracaching.nl, opencaching.nl, opencaching.com, enz. Dan spreek je nog meer mensen aan.

 

Of nee, misschien moet dit ook wel op geocaching.startpagina.nl, nl.wikipedia.org/wiki/geocaching, stichtinggeocaching.nl en geocaching.startkabel.nl worden geplaatst.

 

Of misschien ook nog even een twitter berichtje naar GeoguyNL, Kruimeldief, Barny, NLgeocaching, gogeocaching, enz. worden gestuurd.

 

En misschien kun je dan gewoon veel beter een mailtje sturen via geocaching.com naar alle geocachende nederlanders. Of misschien gewoon een advertentie in alle dagbladen, weekbladen en tijdschriften zetten.

 

Nee, waar hebben we het nog over? Als de TS dit forum heeft gevonden en heeft hier een oproep geplaatst, dan hoeft men niet te gaan zeuren dat het ook op een ander forum moet? Want 95% van de bezoekers van dat andere forum (genaamd de buren) komt ook hier op GCnl (via een zogenaamde schuilnaam of niet).

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik denk dat sinds de val van GCnl

 

Hoezo? "de val van GC.NL"?

is de site "gevallen" ?

 

OK de meeste vrijwilligers zijn weg, al dan niet onvrijwillig...

OK men is terug bij af, omdat, net zoals bij het ontstaan ervan de site weer door 3 personen wordt eeehh...beheerd.

maar....De site draait gewoon, toch? (zij het met hier en daar wat verminderde functionaliteit)

Ik zie in elk geval weinig verschil, maar die zaken die nu niet werken, gebruikte ik toch al niet.

 

Niks gevallen...een beetje anders....straks...misschien..ooit....nog anderser.....

 

Nee, waar hebben we het nog over? Als de TS dit forum heeft gevonden en heeft hier een oproep geplaatst, dan hoeft men niet te gaan zeuren dat het ook op een ander forum moet? Want 95% van de bezoekers van dat andere forum (genaamd de buren) komt ook hier op GCnl (via een zogenaamde schuilnaam of niet).

 

Juist, je zegt het zelf....waar hebben we het over? Vrijwel iedereen (ook al de "weglopers") leest hier nog steeds mee en reageert ook nog steeds te pas en te onpas op het forum.

Men kan het blijkbaar toch niet laten en zeker de nieuwsgierigheid niet bedwingen.

 

Nee...qua bezoekers valt de schade van "de val van GC.NL" ook best nog wel mee. (en daar werken jij, jij, jij, jij.jullie, zij, wij, jij, jij jij, en ik allemaal aan mee, toch?...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...