Fotogravinnetje Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Sorry, kan het niet laten Sorry voor het ongemak. Maar ik begrijp het nu. Bedankt allemaal voor de moeite
BigFurryMonster Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Sorry voor het ongemak. Maar ik begrijp het nu. Bedankt allemaal voor de moeite.
de-fam Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Toch een beetje flauw om iemand af te rekenen op zijn/haar gebrek aan schrijven.
MacDD Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Toch een beetje flauw om iemand af te rekenen op zijn/haar gebrek aan schrijven. Sorry misschien. Maar het is ook flau om mij af te rekenen op het feit dat ik het heel slecht kan lezen.
TuuronTour Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Volgens mij is het geen onredelijk verzoek om te vragen of iemand zijn vraag kan verduidelijken. Anders weet de vragensteller ook niet dat de strekking van zijn vraag niet overkomt. MacDD heeft zijn vraag niet op een beledigende manier gesteld. Het bericht van Fotogravinnetje was wel overbodig.
Fotogravinnetje Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Het was door mij niet bedoeld om wie dan ook af te rekenen op wat dan ook. Maar om het verschil in leesbaarheid te laten zien, met slechts een paar kleine ingrepen. Sorry als dat verkeerd overkwam
de-fam Geplaatst 20 oktober 2011 Geplaatst 20 oktober 2011 Natuurlijk mag iemand de vragensteller vragen om verduidelijking, niks mis mee. Maar als er dan inderdaad ook nog over het gebruik van hoofdletters word gekibbeld, word het in mijn beleving knap vervelend voor de vragensteller, en zal hij of zij het de volgende keer wel laten om hier een vraag neer te zetten. Dus MacDD het was een algemene opmerking. 2
Aanbevolen berichten