mmjjt Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 @Wilp Zullen we dan maar samen gaan puzzelen want er zijn maar weinig puzzels die aan die voorwaarde voldoen. Maar ik ben het met je eens, want het flink puzzelen ter voorbereiding van b.v.666 en Waardeloos waren voor ons zeker van meerwaarde.
antarctica Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Grappig overigens: er wordt constant gesproken over "puzzelcaches" als het ? boven de cache staat, terwijl dit eigenlijk "unknown" is. En er zijn ? caches waarbij vooraf helemaal niet gepuzzeld hoeft te worden. (Zoals mijn deze week gepubliceerde X). De puzzels hiervoor vind je pas als je in het bos bent ............. Antarctica
topzoekertje Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 want het flink puzzelen ter voorbereiding van b.v.666 en Waardeloos waren voor ons zeker van meerwaarde. mmm, wij hebben wel 8 kilometer extra gelopen bij Waardeloos om aan het Wilp-criterium te komen. Pas om 4 uur 's nachts waren we zover dat we de cache konden loggen.
mmjjt Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Maar dan heb je ook wat en dus ook 8 km meer lol gehad
Phoenix-night Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Dat waren barre tijden ............... PN
mmjjt Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Wij wachten anders met smart op een vervolg :dribble: :dribble:
martijneninge Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Dan rennen wij weer met jullie mee hoor
Phoenix-night Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 17.000 NL caches en jullie wachten op die ene die na W! komt? Wat komt er eigenlijk na W? Hm ........... PN
mmjjt Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Ja natuurlijk wachten wij daarop we hebben zoveel plezier gehad met de "zoekgroep". En ehhhh na W komt X maar voor prof X moeten wij naar Drenthe Ons maakt het niet uit hoor welke letter het word maar als het weer zo'n mooie opdrachten nacht word dan zijn wij gelukkig!
topzoekertje Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Apeldoorn jongens, maar gewoon overdag.
Phoenix-night Geplaatst 6 oktober 2011 Geplaatst 6 oktober 2011 Helaas, vrienden. Hoewel ik herstellende ben, heb ik een beste knauw gehad (http://forum.geocaching.nl/index.php?showtopic=18812) Twee weken ziekenhuis en inmiddels een maand herstellen. Dus een echte opvolger van W! zit er (voorlopig) niet in (H! moet wachten). Maar helemaal stilzitten ligt niet in mijn aard, dus ik heb mijn (oude) alterego aan het werk gezet. Zoekt en gij zult vinden (maar verwacht geen W!). PN
mmjjt Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 @PN We hebben de tijd en het geduld (nou niet echt natuurlijk ) om te wachten op het hele Alfabet aan avonturen. Alleen al van de voorbereiding, want voor ons was het toch een "wereldreis", hebben wij genoten. Doe het rustig aan, maar ............... nee doe het rustig aan!
Beukenootje Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 Zoekt en gij zult vinden (maar verwacht geen W!). Dat gedeelte had ik al gevonden, nu de tocht buiten nog!
Team Professor X Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 17.000 NL caches en jullie wachten op die ene die na W! komt? Wat komt er eigenlijk na W? Hm ........... PN Inderdaad X . Kijk, nu sla je de spijker op zijn kop. Maar ik zou zeggen, gebruik de diverse bookmarklists met bijzondere caches. Al moet ik zeggen dat mijn mooiste belevingen veelal buiten Nederland liggen, heeft te maken met landschappen, lost places en de onbekendheid van het gebied. Maar dat is persoonlijk natuurlijk....... FF on topic, lekken via een site vind ik nog steeds not done, daarmee stimuleer je namelijk de anonieme gemakzucht. En die is al zoveel aanwezig met de duizenden fantasieloze oprapertjes. Oplossingen delen met bevriende cachers via de mail is wat anders. De drempel is dan de sociale omgang en kennis die je hebt aan iemand. De persoon bepaalt dan zelf of ie een hint of oplossing geeft. En waarom ben ik het ermee eens? Je houdt het namelijk toch niet tegen. Dus opwinden of druk maken heeft eigenlijk geen zin. Leuk is anders, zeker als je een flutlogje krijgt dat iemand de cache snel gevonden heeft en weer snel verder gaat naar de volgende.........waarom snel? Hoe was de puzzel, hoe komt ie aan de oplossing, hoe is de omgeving waar de cache ligt? Oja, het uitwisselen van eindcoordinaten van multies is ook zo'n item. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen, maar als ik ze toevallig hoor of opvang ga ik natuurlijk wel kijken, tenzij het een zeer bijzondere route is, die wil ik zelf lopen. Niets "geocachers" is mij vreemd, maar ik houd me daar niet actief mee bezig, anders had ik ook wel meer dan mijn huidige aantal founds. Of als je een dag met Barny meegaat, is eigenlijk ook "not done".......maar dat is een verhaal apart. Hou ik voor mezelf, anders loop je weer over een ander te roddelen 1
De Oliva's Geplaatst 7 oktober 2011 Geplaatst 7 oktober 2011 FF on topic, lekken via een site vind ik nog steeds not done, daarmee stimuleer je namelijk de anonieme gemakzucht. En die is al zoveel aanwezig met de duizenden fantasieloze oprapertjes. Oplossingen delen met bevriende cachers via de mail is wat anders. De drempel is dan de sociale omgang en kennis die je hebt aan iemand. De persoon bepaalt dan zelf of ie een hint of oplossing geeft. Mooie stelling! Wij hebben er geen probleem mee als onze mysteries in groepen gevonden worden of als iemand hints weggeeft. Het is al leuk als er interesse voor onze caches is. Daarbij geef ik aan een ieder die daarom vraagt ook gerust een hint (maar stel het wel op prijs als men eerst zelf iets probeert). Hoewel ik wel de grens trek bij in een keer de coordinaten weggeven. Dat is net iets te gemakzuchtig. 1
Aanbevolen berichten