JQ en LQ Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Hallo Als ik op de verkeerde site zit voor mijn vraag dan excuus. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb met heel veel geduld heb ik uitgezocht hoe ik premium lid kon worden. Dat is nu gelukt. Maar als ik het goed begrepen heb zou dat veel voordelen op moeten leveren. Nieuwe cachemeldingen enz. WAAROM zijn er geen boekjes in de handel die alles uitleggen wat met geocach te maken heeft? Wij zijn nu alles zelf aan het uitzoeken en onze engelse taal is ook niet alles. Dat maakt het extra moeilijk. Als ik naar geocach.com ga en daarna naar forum zie ik nergens een veld waarin ik naar RegisterUser.php kan gaan. Ik heb natuurlijk wel via de mail mijn activeercode gekregen. Wie helpt mij op weg. Alvast heel hartlijk dank voor het lezen van dit lange verhaal. Jq en Lq Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Inloggen op de site doe je hier. Activeren doe je hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldio Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Geocaching.com is ook vertaald in het nederlands. Hiervoor moet je onderin bij 'Choose Your Language:' op Nederlands klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Een deel van de site is ondertussen vertaald. Probeer eens onderin het scherm de taal op Nederlands te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 (bewerkt) WAAROM zijn er geen boekjes in de handel die alles uitleggen wat met geocach te maken heeft? Ik dacht er goed aan te doen om jullie te verwijzen naar de Nederlandstalige Geowiki, maar helaas schijnt die een (server-)probleem te hebben ... misschien dat dit snel verholpen is ... 24 september 2011 bewerkt door Triskelle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kalkendotters Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Ik dacht er goed aan te doen om jullie te verwijzen naar de Nederlandstalige Geowiki, maar helaas schijnt die een (server-)probleem te hebben ... misschien dat dit snel verholpen is ... Na mijn vakantie meteen maar weer even de wiki gerepareerd. Helaas is dit de laatste actie die ik als programmeur uitvoer voor SGN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Kalkendotters, spijtig te horen maar begrijpelijk. Jouw kennis en energie kan veel beter benut worden. Juiste man, verkeerde plek. Bedankt voor alles! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden