TeamTobi Geplaatst 5 maart 2004 Geplaatst 5 maart 2004 Voor mensen en toverfiguren die de poll niet kunnen vinden , HIER staat ie.
Rovel Geplaatst 5 maart 2004 Auteur Geplaatst 5 maart 2004 de poll De poll gaat er over of we de Hit&Run caches willen zien als een bijzonder soort cache of niet. Mijns inziens moeten we af van de naam Hit&Run en af van de bestempeling van deze caches als ordinair. Dat lukt alleen als we deze caches beschouwen als normale caches met een korte afstand, zoals mijn eerder voorstel. Verwijzen naar de poll is blijven doorbreien met een oud patroon, waarvan het resultaat bekend is: geen
TeamTobi Geplaatst 5 maart 2004 Geplaatst 5 maart 2004 de poll De poll gaat er over of we de Hit&Run caches willen zien als een bijzonder soort cache of niet. Mijns inziens moeten we af van de naam Hit&Run en af van de bestempeling van deze caches als ordinair. Dat lukt alleen als we deze caches beschouwen als normale caches met een korte afstand, zoals mijn eerder voorstel. Verwijzen naar de poll is blijven doorbreien met een oud patroon, waarvan het resultaat bekend is: geen Nee, dat was eigenlijk niet de bedoeling. Meer om van dat eindeloze wellus nietes af te komen met al dan niet onderbouwde stellingen. Dit dus gewoon simpel te ondervangen met een vraag of er behoefte is aan een extra selectiemiddel waarin alleen een ja of nee mogelijk is. Het woord ordinair is overigens helemaal niet ter sprake gekomen. Er wordt zelfs niet eens gesproken over filmkokertjes. Op dit moment staat het ongeveer 50/50. Misschien kan PeeTee weer een taart bakken en kunnen we gokken op de uitslag ?
Rovel Geplaatst 5 maart 2004 Auteur Geplaatst 5 maart 2004 Het woord ordinair is overigens helemaal niet ter sprake gekomen Nee, dat is het ook niet, maar uit reacties in andere draadjes blijkt dat er zo wel naar wordt gekeken.Ik heb niets tegen een poll, maar een poll geeft alleen de grootte van groepen aan. Het draagt zelden bij aan een oplossing, want er wordt zelden consequenties getrokken uit een uitslag.En ik werk graag naar oplossingen toe. Een taartje is natuurlijk nooit weg. Daar hoeft niet eens een reden voor gevonden te worden. Dus PeeTee.
Peetee Geplaatst 5 maart 2004 Geplaatst 5 maart 2004 En een taartje is natuurlijk nooit weg. Daar hoeft niet eens een reden voor gevonden te worden. Dus PeeTee. Ja zeg, ik blijf niet bakken .... Zorgen jullie eerst maar eens dat je die andere wint! (maar dat is een ander draadje)
Gast Yvonne (GOTCHA) Geplaatst 5 maart 2004 Geplaatst 5 maart 2004 Oh, je gaat hem zelf bakken.... Lijkt mij een reden te meer om te gaan winnen. Ik maak gauw nog een paar users aan.
Kruimeldief Geplaatst 7 maart 2004 Geplaatst 7 maart 2004 Het woord ordinair is overigens helemaal niet ter sprake gekomen Nee, dat is het ook niet, maar uit reacties in andere draadjes blijkt dat er zo wel naar wordt gekeken. Ach en wie wil er heden ten dage niet ordinair zijn? Ordinair betekent toch niets anders als "gewoon"? GRTZ Kruimeldief die de ordinaire taart van PeeTee gaat winnen
Biertje Geplaatst 8 maart 2004 Geplaatst 8 maart 2004 De oplossing is simpel. Voorzie de titel van een H&R cache van de aanduiding H&R, bijvoorbeeld: (H&R) PiLiTri 458 – De Verloren Vangrail... Daarom bij dezen een serieuze oproep aan plaatsers van H&R caches. Voorzie de titel van je werk even van de aanduiding (H&R). Het is een kleine moeite, die naast minder irritatie een grote besparing aan tijd en bandbreedte oplevert. Ik zag zojuist dat er nu één plaatser zijn cache een (H&R) aanduiding heeft gegeven. Voor de geïnteresseerden: het is deze cache Waar blijven de anderen? groeten, Biertje
GeoWolf Geplaatst 8 maart 2004 Geplaatst 8 maart 2004 . Geweldig! Wie volgt? Maar ... de cache voldoet helaas niet helemaal aan het H&R-principe, want hij voegt wel degelijk iets toe: humor! .
Biertje Geplaatst 9 maart 2004 Geplaatst 9 maart 2004 Maar ... de cache voldoet helaas niet helemaal aan het H&R-principe, want hij voegt wel degelijk iets toe: humor! Dank! groeten, Biertje
GeoWolf Geplaatst 10 maart 2004 Geplaatst 10 maart 2004 . Hulde aan plaatsers Biertje en Franky639, die zich met hun werk hebben onderscheiden! Jullie bewuste keuze voor duidelijkheid maakt onze mooie hobby voor iedereen weer iets leuker. Tevens bevestigen jullie hiermee het veelgenoemde ‘zelfregulerende vermogen’ van de Nederlandse Geocaching-gemeenschap. Met dit unieke initiatief lopen we, dankzij jullie, voorop in de wereld. Hopelijk zijn jullie geen witte raven ... .
franky639 Geplaatst 11 maart 2004 Geplaatst 11 maart 2004 .Hulde aan plaatsers Biertje en Franky639, die zich met hun werk hebben onderscheiden! Jullie bewuste keuze voor duidelijkheid maakt onze mooie hobby voor iedereen weer iets leuker. Tevens bevestigen jullie hiermee het veelgenoemde ‘zelfregulerende vermogen’ van de Nederlandse Geocaching-gemeenschap. Met dit unieke initiatief lopen we, dankzij jullie, voorop in de wereld. Hopelijk zijn jullie geen witte raven ... . Ach, ik kan me wel voorstellen dat je een ander "gevoel" overhoudt van een cache als je hem in 5 minuten van je tijd te pakken hebt. Dit i.t.t. caches waar je een hele middag mee zoet bent. Daarom vind ik het niet meer als logisch er een onderscheidt in te maken. Het maakt het alleen maar duidelijker. Ik hoop dat anderen het voorbeld volgen en dat eventuele bestaande caches worden aangepast. Daar hoef ik geen witte raaf voor te zijn.
Aanbevolen berichten