De broekies Geplaatst 18 november 2011 Geplaatst 18 november 2011 er is wel iets vreemds/flauws met de banners, zowel de 2011 als de 2012 versie. Als je volgende link toevoegd aan je handtekening op geocaching.nl : "http://www.globalcacheing.eu/images/coinrace2011.gif" (de typefout is bewust in dit geval) Dan wordt het door de handtekening site omgezet naar: http://www.de buren.eu/images/coinrace2011.gif en dan doet ie het (uiteraard) niet! Vanwege de 'vreemde bug' hier op het forum, heb ik een alternatief voor de banners. Ipv de buren (eu) kun je nu geocaching.it gebruiken in de links. bv "http://www.geocaching.it/images/coinrace2011.gif" Indien er toch een plaatje niet werkt, laat het even weten. - Robert
Heracross Geplaatst 18 november 2011 Geplaatst 18 november 2011 (bewerkt) "http://www.geocaching.it/Trackable/Gemeenterace2012/images/sbanner.png" deze doet het (nog) niet, is ook een errrrg nieuwe banner deze doet het (als je de k even vervangt door de g wel) maar die doet het weer niet op geocaching.nl "http://www.klobalcaching.eu/Trackable/Gemeenterace2012/images/sbanner.png" errrrrg flauw 18 november 2011 bewerkt door Heracross
De broekies Geplaatst 18 november 2011 Geplaatst 18 november 2011 "http://www.geocaching.it/Trackable/Gemeenterace2012/images/sbanner.png" deze doet het (nog) niet, is ook een errrrg nieuwe banner Die moet nu ook werken.
mmjjt Geplaatst 18 november 2011 Geplaatst 18 november 2011 Zowel broekies als Heracross bedankt, nu werken de banner wel. Blijft erg kinderachtig van .NL overigens.
De Wijngemachtigde Geplaatst 18 november 2011 Auteur Geplaatst 18 november 2011 Ik heb een farm tag, mag je hiermee ook deelnemen aan de race? Ja dat mag, zolang het maar een icon heeft dat anders is dan het gebruikelijke travel bug insect.
DaffyDuck53 Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 (bewerkt) Ik probeer mijn TB pagina op Geocaching.com voor de Gemeenterace 2012 aan te passen. De bijbehorende banners wil ik op de pagina plaatsen. Als ik dan op BEWERK DEZE TRACKEBLE klik kan in gewoon aanpassingen maken. Echter als ik in HTML wil aanpassen klik ik eerst op SOURCE en dan zie ik de html-code. Ik kan dan geen aanpassingen maken. M.a.w. gewoon bewerken lukt wel, maar in HTML lukt niet. Weet iemand wat er fout gaat? 21 november 2011 bewerkt door DaffyDuck53
mmjjt Geplaatst 21 november 2011 Geplaatst 21 november 2011 Lukte bij mij idd ook niet dus ben ik gewoon maar gaan knippen en plakken op de oude manier en dat gaf wel een correcte weergave.
De Wijngemachtigde Geplaatst 24 november 2011 Auteur Geplaatst 24 november 2011 (bewerkt) Ik probeer mijn TB pagina op Geocaching.com voor de Gemeenterace 2012 aan te passen. De bijbehorende banners wil ik op de pagina plaatsen. Als ik dan op BEWERK DEZE TRACKEBLE klik kan in gewoon aanpassingen maken. Echter als ik in HTML wil aanpassen klik ik eerst op SOURCE en dan zie ik de html-code. Ik kan dan geen aanpassingen maken. M.a.w. gewoon bewerken lukt wel, maar in HTML lukt niet. Weet iemand wat er fout gaat? Inmiddels is er een oplossing voor de dynamische banners, zie het bericht van Japiejoo (#55) van dit draadje. Oh ja, by the way. Het lukt mij overigens ook alleen in Firefox om nadat ik op source heb geklikt het e.e.a. te veranderen. In Explorer kan ik niks editen. Vreemd. 24 november 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 26 november 2011 Auteur Geplaatst 26 november 2011 Het gaat goed met het aantal inschrijvingen, we staan inmiddels op 196 deelnemende coins!! Daarom hebben we besloten het maximale aantal op te schroeven naar 250. Het blijkt dat er toch veel cachers wachten totdat ze een coin binnen hebben voordat ze hun inschrijving insturen per email. Om nu teleurstellingen te voorkomen en omdat de racesite het makkelijk aankan, gaan we wat hoger zitten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zullen we maar zeggen. Inschrijvingen kunnen dus nog steeds via gemeenterace2012[at]gmail.com
Koen-Thirza Geplaatst 26 november 2011 Geplaatst 26 november 2011 Gaan we ons maar snel opgeven! **REACTIE 100**
team wolfje Geplaatst 27 november 2011 Geplaatst 27 november 2011 Het gaat goed met het aantal inschrijvingen, we staan inmiddels op 196 deelnemende coins!! Daarom hebben we besloten het maximale aantal op te schroeven naar 250. Het blijkt dat er toch veel cachers wachten totdat ze een coin binnen hebben voordat ze hun inschrijving insturen per email. Om nu teleurstellingen te voorkomen en omdat de racesite het makkelijk aankan, gaan we wat hoger zitten. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, zullen we maar zeggen. Inschrijvingen kunnen dus nog steeds via gemeenterace2012[at]gmail.com Dus ieder coin uit de shop kan meedoen?? Groetjes Wolfje
Heracross Geplaatst 27 november 2011 Geplaatst 27 november 2011 Dus ieder coin uit de shop kan meedoen?? Groetjes Wolfje Ja, iedere nieuwe/vers geactiveerde coin kan meedoen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 27 november 2011 Auteur Geplaatst 27 november 2011 Dus ieder coin uit de shop kan meedoen?? Zelfs elke nieuwe/verse coin uit elke shop kan meedoen. De coin hoeft niet uit de winkel van geocachingshop.nl te komen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 30 november 2011 Auteur Geplaatst 30 november 2011 Uit sommige berichten en emailtjes blijkt dat sommige cachers - nu het vanaf morgen (1 december) 'mag' - hun racecoin graag al zo snel mogelijk willen droppen, liefst dus morgen al. Ik raad iedereen aan hiermee te wachten tot het eind december 2011 of begin januari 2012 is, want alleen de cache waarin de coin zich op 1 januari (of als eerste na 1 januari) bevindt, telt als eerste gemeente mee! Als je de coin voor 1 januari 2012 dropt, loop je de kans dat de coin alweer is meegenomen voor het nieuwe jaar begint, en zich (ipv in een cache) in een cachetas bevindt op 1 januari. En wie weet hoe lang het dan nog kan duren voordat de coin dan weer wordt gedropt. Ook loop je voordat de race zelfs maar is begonnen al de kans dat de coin verdwijnt. Algemeen advies: wacht met droppen van je racecoin totdat het 1 januari 2012 is. En als het niet lukt om de coin begin januari te droppen, doe dat dan zo laat mogelijk in december!
Aanbevolen berichten