Spring naar bijdragen

Kaartje Leggen [Gr] Binnenkort Naar Archief


Aanbevolen berichten

Kaartje Leggen [GR] Roden, gaat binnenkort naar het archief.

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?wp=GC15TF6

 

De plek heeft niet echt iets extra's te bieden. Dus voor de menzen die nog even willen puzzelen kunnen de maand september nog aan de slag per oktober verdwijnt de cache het archief in.

 

Rossigeronnies,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Iedereen hier weer possitief gestemd zeg. heb mijn portie weer binnen.

Stop er tijd in adopteer caches zodat ze niet meteen het archief in gaan, Meld iedereen nog netjes die de puzzel al had gemaakt maar nog niet gelogd om het puntje te kunnen loggen en wat krijg je....

dit soort reacties doe ik het voor en daarvoor stop ik mijn spaarzaame tijd erin.

 

Dit was post 2 op dit forum, en post 3 zal er dus niet meer komen. iedereen bedankt !

 

ps: bij overname is er een geochecker op geplaatst. (@charissa1404)

 

^A

bewerkt door rossigeronnies
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wekelijks gaan er misschien wel 100 caches in het archief, als iedereen dat gaat melden op het forum....

Mensen die zo'n cache graag willen doen lezen wel een cachepagina, zet er ruim van te voren op dat hij in het archief gaat en klaar.

Scheel weer spaarzame vrije tijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wekelijks gaan er misschien wel 100 caches in het archief, als iedereen dat gaat melden op het forum....

Mensen die zo'n cache graag willen doen lezen wel een cachepagina, zet er ruim van te voren op dat hij in het archief gaat en klaar.

Scheel weer spaarzame vrije tijd...

Kweenie hoor, maar je kiest er zelf voor om een topic te lezen. Om dan ook nog iemand af te gaan branden omdat jij er voor gekozen hebt iets te lezen...

 

Ik ben er soms wel blij mee dat het op het forum wordt aangekondigd, want cachepagina's lees ik vaak maar één keer. Aan de andere kant... hoe belangrijk vind ik het dan om die cache te loggen?

Wellicht is een apart draadje voor te archiveren caches handig (wellicht bestaat dat al).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...