HettyenAd Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Wij zijn op dit moment premium member , maar er staat "renew your membership" , maar wil niet vernieuwen maar verlengen. Hoe gaat dit verders in zijn werk. Als ik daar op klik, krijg ik het volgende: My Membership Your Membership Details Type: Premium Member Recurring: Yes Renewal Date: Sunday, September 04, 2011 Last Payment Method: Credit Card Renewal Payment Details: MasterCard Name on Card: ????????????? Card Number: ????????????? Expiration Date: ?????? Return to My Account gaat dit nu helemaal automatisch , of moet ik nog bepaalde handelingen doen.??
Fotogravinnetje Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 IN principe hoef je niets te doen, tenzij de gegevens van je creditcard veranderd zijn. Dus even controleren is wel goed. In het systeem staat dat je een recurring membership hebt, dus zou het in principe automatisch moeten gaan
PimH Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Hoi, ik kneep 'm eerst ook even, toen (begin augustus) de melding kwam dat er wel tot 24 uur van te voren "gecharged" zou worden. Ik heb nog voor de zekerheid alle gegevens gechecked, en jawel, precies op de dag sprong mijn membership over. Heb dus verder niks hoeven doen. PimH
HettyenAd Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst 29 augustus 2011 (bewerkt) Ben helemaal gerust gesteld , dacht even dat mijn lidmaatschap zou verdwijnen. In begrijpende Nederlandse taal (betaling bij geocachinh.com) zou geen overbodige luxe hier zijn. Bedankt voor de antwoorden. 29 augustus 2011 bewerkt door HettyenAd
Duifjes Geplaatst 29 augustus 2011 Geplaatst 29 augustus 2011 Ik kreeg ook kort tevoren een mail dat ze zouden gaan verlengen. Niet gecontroleerd of m'n credit-card nummer nog klopte en je raadt het al: ik had een nieuw nummer gekregen. Nummer is dit voorjaar gewijzogd, volgens mij bij iedereen die een kaart direct bij Mastercard heeft.
guusmary Geplaatst 16 maart 2016 Geplaatst 16 maart 2016 Ik heb mijn permium membership via Groundspeak verlengt ik heb een bevestiging mail gekregen maar mijn abonnement is nog niet verlengt. Moet ik nog een handeling uitvoeren.
Barry Geplaatst 16 maart 2016 Geplaatst 16 maart 2016 De laatste handeling is even geduld hebben. Bij mij duurde het activeren ook wel eens langer.
DanPan Geplaatst 21 maart 2016 Geplaatst 21 maart 2016 (bewerkt) En wat is de prijs tegenwoordig 30 € ? Als je country = Zwitserland kiest, dan is het €26,6 ($30) 21 maart 2016 bewerkt door DanPan
bastos Geplaatst 21 maart 2016 Geplaatst 21 maart 2016 En dat gaat,komt alles op zijn pootjes terecht dan?
pazzipant Geplaatst 21 maart 2016 Geplaatst 21 maart 2016 (bewerkt) Op 26 juli 2015 mijn lidmaatschap vanuit Nederland automatisch verlengd met creditkaart, kosten € 26.57 + € 0,15 voor buitenlandse transactie, GC ontvangt $ 30,-, ik betaal dus gewoon 30,- dollar voor het lidmaatschap. Ik ga er vanuit dat dit nog steeds zo werkt. 21 maart 2016 bewerkt door pazzipant
Aanbevolen berichten