Spring naar bijdragen

Geocache Powerpoint


Hasta12

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Is er iemand die een Powerpoint presentatie bezit (en die wil delen) over geocaching? Moet binnenkort een informatie avond geven over het fenomeen geocaching.

In het algemeen ; hoe werkt het ? wat zijn satalieten, wat zijn cooridnaten, wat heb je er voor nodig enz. En ook meer gedetaileerd.. op "schatten zoeken" m.a.w. geocachen.

Uiteraard ken ik het verhaal wel, en kan het ook wel schrijven maar waarom het wiel uitvinden als het al ergens bestaat. Ik heb ooit wel eens op het forum gelezen dat ze hier en daar bestaan ( die Powerpoints) maar kan ze niet 1,2,3 terug vinden.

 

Mocht je in het bezit zijn van zo'n PPS en je wil het delen, laat me dat svp weten of stuur een PB,

 

bedankt,

Henk (aka hasta12)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Al eens eerder op het forum tegengekomen:

www.vanderhulst.eu/Geocaching/GeocachingLinda.ppt

 

In dit forum staat bij Informatie een uitgebreide, nederlandstalige startershandleiding over geocachen:

http://forum.geocach...showtopic=17924

 

Idem: http://www.janivanda...voor-beginners/

 

Succes,

Arjan

bewerkt door Birdie.NL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoek contact met Klaas Kuiper van EDUCATRACKS. Aderes: De Waard 111. 1851RC Heiloo. Tel.nummer: 0725334803. 0630400966. Hij verzorgt cursussen zoals jij wenst en maakt daarbij gebruik van Powerpoint presentatie.

Misschien dat met hem tot een overeenstemming kunt komen; ik denk niet dat dit kosteloos zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

Begin mei ben ik uitgenodigd om aan Nederlandse GPS/Geocache geïnteresseerden een beginnerscursus Geocaching te geven in Frankrijk. Heeft iemand wellicht een recente powerpoint presentatie die ik mag gebruiken? Bij voorbaat dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begin mei ben ik uitgenodigd om aan Nederlandse GPS/Geocache geïnteresseerden een beginnerscursus Geocaching te geven in Frankrijk. Heeft iemand wellicht een recente powerpoint presentatie die ik mag gebruiken? Bij voorbaat dank.

 

Ik heb je een PM gestuurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...