Spring naar bijdragen

Gedownloade Caches Verwijderen.


JQ en LQ

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Als je de 62S via een USB kabeltje aan de computer aansluit zal ie op de computer als verwisselbare schijf zichtbaar zijn. Er is nog een tweede verwisselbare schijf als er een micro SD kaart in zit. Op mijn computer is F: de 62S en G: de micro SD kaart. Kan bij jou anders zijn. Ik ga er vanuit dat F: de 62S is.

Ga met de explorer (=verkenner) naar F:\Garmin\GPX en wis daar de files die je niet meer nodig hebt. Als je de caches afzonderlijk geladen hebt zijn ze herkenbaar aan iets als GC****.gpx

Op een Mac zal het ietsje anders werken, maar het idee is hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enige probleem is dat als je een hele pocket querie of lijstje met caches in een GPX hebt is dat je er niet een tussenuit kan halen, dat is niet mogelijk.

Vind ik persoonlijk heel hinderlijk, maar het is niet anders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij kun je ergens een txt file (founds.txt?) vinden (als de gps zit aangesloten via pc) met alle founds (incl. datum / tijdstip wanneer je op found hebt gedrukt). Indien je deze txt file leeg maakt en de huidige pq overschrijft met een nieuwe pq (dagelijks / wekelijks) zie je geen (hinderlijke) founds meer in je scherm.

 

Bovenstaande gaat in ieder geval voor de Oregon op ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Garmin 60CSx, maar die krijg ik in de verkenner niet zichtbaar. Iemand een idee waar ik iets moet instellen?

 

hoofdmenu

instellingen -> interface - > USB massa opslag.

 

Dan wordt je MicroSD kaart zichtbaar op je PC

Je basisgeheugen wordt helaas niet zichtbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...