Spring naar bijdragen

Cach Registratie


Donvito1

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

tussen de 15 minuten en 6 weken... ongeveer... :rolleyes:

 

En als je pech hebt krijg je het hele zooitje weer teruggestuurd. mag je daarna weer wachten :cry:

Dan moet je er ook maar voor zorgen dat de boel in één keer in orde is, dan krijg je hem ook niet terug :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 de reviewer bekijkt de aanmelding op het moment dat hij tijd en zin heeft [vrijwilligerswerk]

2 voldoet jou aanmelding aan alle eisen, dan zal hij/zij hem direct publiceren

3 indien geen 2 dan krijg je een mail met opmerkingen/vragen van de reviewer

 

Zonnig spoor

 

Zuurtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe lang duurt het voordat mijn cache voor iedereen te zien, en dus te vinden is?

De richtlijn is binnen 72 uur.

Dat betekent dat je binnen 72 uur een bericht van de reviewer gehad moet hebben. Of de cache gepubliceerd is of teruggestuurd.

Dat is dus de richtlijn.

Volgens diezelfde richtlijnen kun ja na 7 dagen contact opnemen met Groundspeak indien je niets vernomen hebt.

Nu is dat wat erg snel voor de escalatiemethode, dus zou ik na 5 dagen eens een mailtje sturen naar beide reviewers (via geocaching.com profiel van geoguy en kruimeldief). Reageren ze niet binnen 2 dagen, dan zijn de 7 dagen om en kun je contact opnemen met Groundspeak.

 

Ik zou namelijk eerst proberen een email te sturen (via de enige juiste weg, via geocaching.com), omdat het kan zijn dat je vergeten bent de cache echt aan te bieden ter review.

 

Of mensen het nu vrijwillig doen of niet, de taak die ze zich hebben opgenomen is niet vrijblijvend. Indien ze niet kunnen reviewen voor een tijdje of het wordt te druk, dan zijn er genoeg die in kunnen springen (zoals de vlaamse reviewers). Is het een structureel probleem, dan wordt het tijd voor een reviewer erbij.

 

Maar nogmaals, probeer eerst eens in contact te komen met de reviewers.

 

tussen de 15 minuten en 6 weken... ongeveer... :rolleyes:

Dit is een slechte 'grap' van 1 van de reviewers die de schoonheidsprijs niet verdient. Je bent reviewer of niet en dan moet je je ook aan de afspraken houden van Groundspeak. 72 uur kan best 96 worden, maar niet een week zonder iets van je te laten horen.

 

 

- Robert

bewerkt door De broekies
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen de 15 minuten en 6 weken... ongeveer... :rolleyes:

 

En als je pech hebt krijg je het hele zooitje weer teruggestuurd. mag je daarna weer wachten :cry:

Dan moet je er ook maar voor zorgen dat de boel in één keer in orde is, dan krijg je hem ook niet terug :blush:

 

Ja, dat was mijn gedachte op die opmerking ook. Als alles goed is, gaat het vaker wel dan niet binnen een paar dagen (72 uur?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen de 15 minuten en 6 weken... ongeveer... :rolleyes:

Dit is een slechte 'grap' van 1 van de reviewers die de schoonheidsprijs niet verdient. Je bent reviewer of niet en dan moet je je ook aan de afspraken houden van Groundspeak. 72 uur kan best 96 worden, maar niet een week zonder iets van je te laten horen.

 

 

- Robert

Dat gebeurt bij mijn weten vrijwel nooit, tenzij er een reden voor is dat iemand niet kan reageren (vakantie/familieomstandigheden/enz/...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn caches die de laatste tijd gepubliceerd zijn zaten tussen de 1 en 8 dagen. Kan dus best veel verschil in zitten soms.

Maar dat ligt er maar net aan hoeveel zin en tijd de reviewers hebben, hoeveel caches er in de wacht staan etc etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En als je pech hebt krijg je het hele zooitje weer teruggestuurd. mag je daarna weer wachten :cry:

 

Okee, iets aan de botte kant, maar deze opmerking was niet naar de reviewers toe, ik heb tot nog toe geen problemen gehad.

De eerste keer stond de cache al online voordat ik er erg in had, en de tweede keer duurde het 2 dagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tussen de 15 minuten en 6 weken... ongeveer... :rolleyes:

Dit is een slechte 'grap' van 1 van de reviewers die de schoonheidsprijs niet verdient. Je bent reviewer of niet en dan moet je je ook aan de afspraken houden van Groundspeak. 72 uur kan best 96 worden, maar niet een week zonder iets van je te laten horen.

 

 

- Robert

Dat gebeurt bij mijn weten vrijwel nooit, tenzij er een reden voor is dat iemand niet kan reageren (vakantie/familieomstandigheden/enz/...)

Wat de één een slechte grap vindt, kan voor de ander best vermakelijk zijn.

Zuurpruim vs optimist zeg maar...

En zolang geocachen nog gezien wordt als een spel/hobby waar plezier aan beleefd wordt, is er best ruimte voor een grapje denk ik.

 

:D:dribble::lol1::thumbup:

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappen zijn prima, maar hier vroeg een newbie duidelijk om concrete informatie. Die kan dan echt niet inschatten of iets een echt antwoord is of alleen maar een grapje dat niet aan hem gericht is, maar aan (in zijn ogen) insiders.

Nog even ter aanvulling op de wel zinvolle antwoorden: controleer goed of het het selectievakje "Enable cache listing. It is ready for review. " hebt aangevinkt op de pagina waarop je de cachebeschrijving maakt, want zoals daarbij vermeld staat, "Only 'Enabled' cache listings are visible to the reviewer." Dus als je dat niet doet, kun je wachten tot je een ons weegt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grappen zijn prima, maar hier vroeg een newbie duidelijk om concrete informatie. Die kan dan echt niet inschatten of iets een echt antwoord is of alleen maar een grapje dat niet aan hem gericht is, maar aan (in zijn ogen) insiders.

Nog even ter aanvulling op de wel zinvolle antwoorden: <knip>

Even voor de duidelijkheid: IK maakte geen grap, en vind het dan ook raar dat je mijn antwoord niet zinvol noemt. Ik heb wel eens een cache aangeboden die na 15 minuten gepubliceerd werd, en het heeft ook wel eens een aantal weken geduurd (maar toen waren er omstandigheden!). Een ander zei dat dit een grap van een reviewer was, maar ik vertelde echt gewoon de waarheid.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...