Spring naar bijdragen

Not Found


superstein

Aanbevolen berichten

Fieldnote is toch alleen maar een logje in de gps of je hem gevonden of niet gevonden hebt die je later upload om de echte log te schrijven?

Of een log vanaf een telefoon.

Een fieldnote bestaat niet als logsoort voor een cache.

En geen naam in het logboek is GEEN found.

bewerkt door team nessa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ok, concreet voorbeeld :

Ik heb " je kunt de boom in " gedaan. De cache zien hangen, echter ik ben geen boomklimmer.

......

Waarom doe je die dan als je niet van plan bent om de boom in te klimmen? Je weet dan bij voorbaat dat je hem niet kunt loggen als found.

  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

omdat er niet bij staat hoe hoog het is? jezus wat een antwoord zeg, man get a life

 

btw, pas een cache gedaan waar je het pad niet voor af hoefde. cache lag 1,5 tot 2 meter van het pad af ...................

oftewel, de beschrijvingen kloppen vaak niet

 

"rijtjeshuis" , stroller accessible volgens de attributen, ik zou zeggen probeer het eens .................................

bewerkt door Bolle1961
Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals anderen al aangeven, als ik gezocht heb plaats ik een DNF of een found log. Als ik maar kort gezocht heb geef ik dat wel aan. Vaak vol ik dan al aan dat ik meer tijd had moeten besteden aan het zoeken, die echter wellicht niet had.

 

Een cache zoeken, gisteren in Zweden zag ik een cache (het doosje) als van 50 meter onder een gebouwtje staan, vanaf de weg zeg maar, waar ook nog eens veel auto's stonden....

 

Bij multi log ik pas een DNF als ik echt naar de cache heb gezocht. Bij een gemist waypoint log ik een note en een mail naar de CO.

 

Als ik bij een cache van mij een DNF krijg, check ik even de locatie en geef evt dmv een note aan dat er beter gezocht moet worden. Van de andere kan ZORG VOOR EEN DUIDELIJKE HINT. Ik begin altijd te zoeken zonder naar de hint te kijken en kijk pas later naar de hint. Als ik dan in een stenen muur naar de cache aan het zoeken ben en dan in de hint zie staan: in de stenen muur natuurlijk, dan ehm, nou dan dus.

 

Jan

Die trouwens heel inventieve verstopplaatsen/cachecontainers in Zweden heeft gezien/gevonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...