Spring naar bijdragen

Cache Waarbij Toegang Betaald Moet Worden


montebaldo

Aanbevolen berichten

...........Recent heb ik een uitnodiging ontvangen of ik in een kasteeltuin een cache zou willen plaatsen.

De beheerder cq rentmeester heeft dit gedaan omdat een andere cache (van mij) in het bos en de landerijen rondom het kasteel een enorme hit is.

De toegang tot de kasteeltuin is echter € 5,00.

 

Is het nu wel or not done om er een te plaatsen indien er entree betaald moet worden

Bij de attributes is hier wel een icoontje voor.

 

........................

 

In februari j.l. was er eveneens een vraag en een discussie over caches waarbij entree gelden werden gevraagd.

link

Ik heb toen aan de reviewers gevraagd hoe e.e.a, in elkaar stak en kreeg daar het volgende antwoord op:

link

Voor de vraag of de cache waar jij over spreekt gerealiseerd kan worden, kun je (inderdaad) het beste contact opnemen met de reviewers.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ben blij dat ik dit op het forum gezet heb want zo heb ik verschillende ideeën uit verschillende invalshoeken gezien.

Er staan dingen tussen waar ik nog niet eens aan gedacht heb.

 

reactie op Sivota's opmerking:

 

dit heb ik gedaan en gerefereerd aan dit topic maar nog geen reactie.

het is wel handig om dit vooraf te weten voor dat ik er überhaupt aan begin.

 

gr Montebaldo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het feit dat een eigenaar van een dergelijk terrein ( in dit geval waarschijnlijk Twickel )

je benaderd om op hun grond een cache te maken waarvoor entree betaald moet worden ruikt een beetje naar commercie.

 

Het is bij Twickel nog niet eens 4 jaren geleden dat we van de scouting nog niet eens een

controlepost voor de bekende Twentse Winterhike mochten installeren op het terrein daar.

Ze zijn wat dat betreft wel 100% omgedraaid.

Waarschijnlijk omdat ze ontdekt hebben dat deze opkomende hobby wel eens geld kan gaan opleveren.

Maar . . . . . . . .

Stel je voor dat je een een gezien bent met 4 kinderen en je gaat met de hele familie cachen.

Dan is het loggen van bewuste cache al snel een kostbare aangelegenheid. :thumbdown:

 

Ik zou zo'n cache zeker niet gaan doen.

Dus op de "Ignore list" er mee. :(

bewerkt door Major_Dundee
  • Top! 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...