4 ik start mapsource op en deze zegt dat ik topo belux dien te ontgrendelen (dus ik veronderstel dat deze wel degelijk geïnstalleerd is)
5 als ik dan in de hulpprogrammas ga kijken en ik wil mijn kaart ontgredelen in tab kaarproduct beheer staat daar vermeld dat kaartproduct niet geinstalleerd is en als ik code toevoeg gebeurd er niets.
Vraag
mickey blue
Hallo,
Kan er iemand mij helpen.
Heb gps etrex legend HCx met topo benelux. Deze kaart staat op een sd kaart gestockeerd.
Nu heb ik deze kaart in mapsource willen installeren en heb daarvoor volgende stappen gemaakt:
1 bestand gmapsupp.img van sd kaart op pc gecopieerd
2 met gmaptool en cgsmapper.exe deze geïnstalleerd volgens beschrijvingen site http://www.brownfox.nl/index.php/garmin/howto/8-gmapsuppimg-naar-mapsource.html
3 dit is allemaal goed gelukt
4 ik start mapsource op en deze zegt dat ik topo belux dien te ontgrendelen (dus ik veronderstel dat deze wel degelijk geïnstalleerd is)
5 als ik dan in de hulpprogrammas ga kijken en ik wil mijn kaart ontgredelen in tab kaarproduct beheer staat daar vermeld dat kaartproduct niet geinstalleerd is en als ik code toevoeg gebeurd er niets.
Mijn vraag is hoe krijg ik dit opgelost?
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten