Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een paar maanden een 62s en ben er erg blij mee.

Eén ding lukt me echter niet: ik kan mijn gps niet gebruiken om een adres in te voeren. Wanneer ik naar "adressen" ga, krijg ik de vraag: In welke provincie is het adres?

Het maakt niet uit wat ik daar intyp, hij blijft de melding "geen resultaat gevonden. Pas de zoekparameters aan en probeer het opnieuw" geven. Als ik voor "plaatsen" kies, geeft ie wel plaatsen in de nabije omgeving aan...

Ik heb City Navigator erop en de topokaart van Nederland en een deel van Duitsland.

Iemand enig idee?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes,

Geeske (alias kee2)

Geplaatst

typ eens in de zoekfunctie van het forum, en dan gebruik maken van google site search, de volgende tekst in: "city navigator adres" dan kom je een aantal draadjes tegen die dit probleem bespreken en naar mogelijke oplossingen wijzen. Het is een vaker voorkomend probleem.

Geplaatst

typ eens in de zoekfunctie van het forum, en dan gebruik maken van google site search, de volgende tekst in: "city navigator adres"

Als ik dat doe krijg ik een foutmelding:

[#10145,1] The application '' does not support search
Geplaatst

Nou, rammen doe ik niet hoor. :lol1: Maar bij mij gaat ook mis als ik op het verprootglas klik.:blink:

Geplaatst

Bedankt voor het meedenken.

Ik heb nu wel de kaarten op de sd-kaart staan (die bleken dus ook op mijn gps te staan en niet op mijn sd kaart, weer wat geleerd), maar ik krijg het niet voor elkaar dat mijn find adresses het goed doet. Ik heb alle kaarten verwijderd en toen eerst City Navigator toegevoegd. Maar helaas, ik blijf hetzelfde scherm houden.

Misschien doe ik iets verkeerd?

Ik hou me aanbevolen!!!

Groeten,

Geeske

Geplaatst

Bedankt voor de tip, ik heb het net gedaan, nu moet ik zeker weer alles eraf halen en erop zetten??? :cry:

Nou, dat wordt dan een leuk klusje voor morgen, ben al de hele avond aan het pielen om dit voor elkaar te krijgen...

Was het in de laatste update dan verholpen???

Geplaatst

Nee, dat lijkt me niet nodig. Maar bij zulke problemen kijk ik altijd eerst of ik de laatste firmware geladen heb. Vandaar mijn advies om dat eens te proberen.

Geplaatst

Verder lijkt het een beetje op dit probleem met de Edge. Daar adviseren ze een harde reset. Hoe die op de 62s precies gaat weet in niet. Maar misschien iemand anders?

Geplaatst

Hoe die op de 62s precies gaat weet in niet. Maar misschien iemand anders?

Master Reset is achieved by: pressing Enter + Page + Power together. then when the Garmin logo appears, release the Power button but continue holding the Enter + Page buttons until the ‘user data deletion’ warning appears. (bron)

Geplaatst

Welke versie van CN heb je?

Een aantal versies terug heeft dit probleem zich voorgedaan.

Ik meen me te herinneren dat dit versie 2010.1 was.

Geplaatst

Laat dat nou net degene zijn die ik heb.... :(

Zo'n City Navigator kun je natuurlijk niet updaten of wel???

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...