Spring naar bijdragen

Kan Een Member Een Premium Member Cache Loggen?


De GEO Ridders

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gast JackHoe

Natuurlijk KAN hij deze loggen. Vervolgens MOET hij zich schamen.

 

Misschien moet Groundspeak zich schamen dat het mogelijk is om premium caches te loggen zonder premium member te zijn. Voor dat systeem betalen de premium members toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Natuurlijk KAN hij deze loggen. Vervolgens MOET hij zich schamen.

 

Misschien moet Groundspeak zich schamen dat het mogelijk is om premium caches te loggen zonder premium member te zijn. Voor dat systeem betalen de premium members toch?

Nee, daar gaat Groundspeak zich niet voor schamen...

Integendeel zelfs: Een jaar of twee terug was het tijdelijk onmogelijk om PMO caches te loggen, en toen is speciaal daarvoor het systeem weer aangepast zodat deze 'achterdeur' weer werkte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast JackHoe

Dus het lidmaatschap is niet zozeer voor de premium caches maar voor de andere extra's die je er voor krijgt. Dan kunnen ze het idee van premium caches net zo goed van de hand doen lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kunt een PMO alleen loggen als niet-PM. Je kunt daarmee nog steeds niet de cachebeschrijving zelf zien, daarvoor moet je nog steeds PM zijn. Deze 'achterdeur' is dus vooral bedoeld voor families die hun kinderen op sleeptouw nemen, en cachers die met een groepje mee per ongeluk een PMOcache doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach en wee. Als het mogelijk is, via de toegestane achterdeur, .... raar, maar dan ben ik ook zo eentje die met zijn kids die ieder hun eigen team hebben ook die PMOs kan gaan doen , toch!?!?!?

Ik weet niet, het voelt best uh raar.

Maar dan is het me duidelijk. Ja, dat kan.

Dank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, een kleine groep denk ik inderdaad. De groep puntjesjagers vermoed ik. Nee, ik vind het not-done. Dit is mi niet de bedoeling. Groundspeak moet dit toch eigenlijk echt wel verbieden. Ze kunnen het volgens mij toch echt wel technisch tegenhouden. Waarom zouden ze dat dan niet doen? Enig idee?

bewerkt door De GEO Ridders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vriendin en ik hebben allebei een aparte account (ooit apart begonnen, nu eigenlijk altijd samen op pad).

Ik ben PM, zij niet. Moet zij dan ook PM worden puur omdat ze anders die PM-caches niet zou mogen loggen?

En zo zijn er nog wel veel meer teams in NL denk ik waarvoor hetzelfde geldt, denk aan gezinnen met kids waarbij de kids ook een eigen account hebben.

Moet Pa dan bijna 100 euro per jaar betalen zodat zijn 3 Kids de caches ook kunnen loggen? Terwijl ze niks anders doen dan wanneer hij alleen zelf PM is (en de kids niet).

De situatie verandert er verder niet door, behalve het feit dat bij de Kids dan ook een PM-tekentje staat... Dus in zulke situaties vind ik de huidige situatie prima geregeld door GS.

 

Uiteraard zijn er ook situaties te bedenken waarin 'misbruik' wordt gemaakt van deze optie...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet Pa dan bijna 100 euro per jaar betalen zodat zijn 3 Kids de caches ook kunnen loggen? Terwijl ze niks anders doen dan wanneer hij alleen zelf PM is (en de kids niet).

 

Moeten de kids zonodig hun eigen acount dan??

Waarvan de ouders de logs ook schrijven.

 

Masterchef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...