jerry en tamara Geplaatst 5 juli 2011 Geplaatst 5 juli 2011 Hallo mede cachers. Hier bij ons in het mooie Heemskerk licht een Chirp cache.Kastelen van Heemskerk Ik gebruik de Iphone 4 en een Iphone 3 en heb sinds vandaag de ANT+ chip voor de Iphone binnen gekregen. Maar ik kan nergens software vinden om het signaal van de Chirps op te vangen. Weet iemand of daar al software voor is??
Twin Peaks Geplaatst 6 juli 2011 Geplaatst 6 juli 2011 Ik heb Garmin ooit (enkele maanden geleden) de vraag gesteld, of zij apps of software gingen ontwikkelen die bruikbaar is op meerdere handheld systemen (pods,pads, phones etc) Kreeg als antwoord, dat, hoewel wellicht een interessante markt, dat er zij er op dit moment nog niet mee aan de slag gingen.. Vooralsnog ontwikkelen ze bij Garmin alleen door op de eigen apparatuur in combinatie met chirp. Wellicht dat andere slimmerds hier al wel iets voor hebben ontwikkeld?
Bolle1961 Geplaatst 6 juli 2011 Geplaatst 6 juli 2011 weet niet of dat gaat gebeuren. zag ergens dat er voor chirp een module aan je aifoon geklikt moest worden. nu is dat bij de aifoon geen probleem, das 1 connector. maar als je dan naar de andere smartphones kijkt denk ik niet dat dit er binen afzienbare tijd komt
thex Geplaatst 6 juli 2011 Geplaatst 6 juli 2011 Helaas boven op ant protocol zit een garmin protocol. Daar is weinig over bekend gemaakt, behalve dat je gps id de security code is.
antarctica Geplaatst 7 augustus 2012 Geplaatst 7 augustus 2012 https://play.google.com/store/apps/details?id=de.fun2code.android.cachebeacon Antarctica
bastos Geplaatst 7 augustus 2012 Geplaatst 7 augustus 2012 Deze app. werkt bij mij niet.(antenne is not for dis divache).
Aanbevolen berichten