helenw Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 Wij zijn, als echte beginners cachers op de Veluwe, nu op zoek na steden caches. Eens iets anders als alleen maar bos en hei, maar nu willen we wel eens een mooie stad cachen! We zijn beginners, dus niet al te moeilijk. Maar enige uitdaging is welkom! Bij voorkeur rond de 8 tot 15 km. Is er iemand die wat leuke stedencaches voor ons weet?
meryl Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 In Apeldoorn: Jugendstil (GC185TF) En nog leerzaam ook! Meryl
LeoCache Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 Wmaar nu willen we wel eens een mooie stad cachen! Als Paradijselijke Cache Delver kan ik natuurlijk niet anders zeggen dan 'kom naar Delft'. Veel soorten caches in en om het centrum in allerlei types. Maar... (d'r is altijd een maar...) ook over Deventer centrum ben ik zeer te spreken. Deze oude Hanzestad is de bakermat van het Deventer Cachers Gilde (DCG) en heeft daar een ware bom laten ontploffen. Goed voor een lekker dagje cachen (veel puntjes) en de mooie oude stad bekijken. Wij hebben daar in elk geval een leuke dag gehad (overigens óók veel terrasjes en restaurants ) Groet, Leo
Birdie.NL Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 Zowel in Haarlem als in Alkmaar heb je een interessante Gevelstenen wandeling waarmee je zowel de stad leert kennen en en prachtige geocache doet. GC2MZRC en GC130MY
Sivota Geplaatst 30 juni 2011 Geplaatst 30 juni 2011 Is Stadscache Amersfoort, nog in de buurt genoeg misschien? GCMKRQ
gluppie Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Iets noordelijker..... Gast In Groningen. Een ontzettend mooie wandeling door de binnenstad van Groningen!
*BaJo* Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Heb hier wel een bookmark lijst van (bijna alle) stadscaches in Nederland: Stadswandelcaches in Nederland
mevrouw Cachetien Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 En dan heb ik er nog een die goed is voor beginnende cachers en die niet op het lijstje van BaJo staat. Leiden, een stad om van te houden. http://coord.info/GC1EFJR
roewin Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Kijk ook eens in Zaltbommel. Daar heb je Bijzonder Bommel http://coord.info/GC2E2T6, een puzzel met weinig puzzelwerk als je de site van het StreekarchiefBommelerwaard.nl weet te vinden :-). Deze kun je goed combineren met Gootspoken http://coord.info/GCZ0DH Een mooie dag in een prachtig stadje. Veel plezier
oliphientje Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 (bewerkt) Utrecht is niet ver weg van de Veluwe (afhankelijk van aan welke kant je woont) en heeft hele mooie stadscaches. Ik woon zelf in deze stad en de volgende caches vind ik het visitekaartje qua cachen in de Utrechtse binnenstad. Ze zijn allemaal prima met het OV te doen en gaan (bijna) allemaal door een ander stukje binnenstad. Je komt op plaatsen waar mensen die hier al jaren wonen, het bestaan niet van af weten. Dit zijn ze in de volgorde van moeilijkheid. De laatste is het moeilijkst (3 sterren), maar dat zit 'm vooral in het "blijven opletten": Krommerijn 1 Utrecht-Bunnik Start op Utrecht CS, einde in Bunnik. Combinatie van stad en natuur. Zeer goed te doen met het OV, en als je erg veel energie hebt kun je Krommerijn 2 er achteraan doen. Beeldig Utrecht Leuke korte stadsmulti. Aan de werf Langs de werfkelders, korte multi. Utrecht Pub Crawl Kroegentocht die je langs bekende en minder bekende kroegen leidt. Ultra Traiectum Multi langs historische plaatsen in de binnenstad van Utrecht. Succes met kiezen! 1 juli 2011 bewerkt door oliphientje
de rode ridder Geplaatst 1 juli 2011 Geplaatst 1 juli 2011 Je zou echt binnen de vesting in Elburg meoten doen, best een leuke uitdagende tocht of Stadswandeling in Harderwijk. echt twee leuke tochten waar je ook door mooie centra wandeld. Happy hunting
Aanbevolen berichten